Gå til innhold

Fler som har opplev det samme?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jormor på 32 uker kontroll, hodet ligger langt ned i bekkenet allerede og er nesten festet, er annengangsfødende.

Dette er jo ikke vanlig på flergangsfødende??!

Og hvordan kan jeg finne ut om jeg er moden eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kan være like vanlig at hodet er festet tidlig hos flergangsfødende. Mener iallefall at min 2 fødte festet seg tidlig, men husker ikke eksakt, fikk han i beg av uke 38, og det var iallefall en mnd siden legen mente at han var festet da, kanskje enda tidligere. Be om en gyn us av livmorhalsen hvis du kjenner at du er redd, tror ikke du selv kan finne ut om du er moden, men lege/jordmor kan kjenne på livmorhalsen om den kjennes moden ut eller ikke. Sannsynligvis er alt helt i orden ;)

Skrevet

Alle mine barn festet seg veldig tidlig, så jeg tror ikke det er noen fasit å det:)

Skrevet

Oki, det bare virket som jordmor ble så overrasket da hodet lå så langt ned så tidlig og at det nesten ikke var bevegelig. Men tenkte ikke på å spørre da. Spørsmålene duket opp når jeg kom hjem og fikk tenkt litt ;-)

Skrevet

Du kan jo ring til jordmora å høre om dere kan ta en prat, så får du kanskje hørt med henne om det du lurer på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...