Gå til innhold

trenger hjelp!!!! pliiis svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har røykt til nå,er 4 måneder på vei.. har ikkje røykt di siste 4 dagene,mn fy f... jeg sliter.. er konstant sint inni meg å på min samboer, dette går utover forholdet vår.. har sikkert spist 1kg snop siden jeg sluttet.. hva skal jeg gjøre? skal jeg ta ein røyk,å prøve å holde det til 1-2 om dagen???? dette er ikkje lett....!! vil så jerne klare det,mn vet ikkje om jeg orker å ha det sånn som dette lengre..er så redd det skal skje noe me barnet.. men jeg å mine 2 søsken er helt friske å mor min røykte med oss 3... kan noen være så snill å hjelpe meg... !!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme skjedde med meg, annet enn at jeg klarte bare og holde meg i en dag, så klikka det helt for meg, skjelte ut samboeren! Det var helt jævlig. Da tok jeg en røyk til slutt og det hjalp.. Var vanskelig og gå fra 20 om dagen til 0.. Nå er jeg i uke 27+3 og jeg røyker max 5 røyk om dagen.. Noen ganger færre! Målet er selvfølgelig og kutte helt ut. Men det er ikke lett! uansett hva folk sier er det ikke lett.. Det er akkurat som en fødsel, det er forskjellig fra person til person hvor lett/ vanskelig det er.

Lykke til!! :)

Skrevet

ja,jeg røykte ca 20 til dagen før jeg ble gravid,når jeg fikk vite jeg var det gikk jeg fra 20 til 5 om dagen,mn min samboer vil jo ikkje jeg skal røyke så bestemte meg for å slutte, nå er det 7 dager siden å har røykt 3 røyk siden det... det må jeg si jeg aldri hadde trodd jeg skulle klare... men det er ennå ikkje lett... har lyst på hele tiden,å er ennå litt sur å gretten:( hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...