Gå til innhold

noen andre som er redde for å ha sex`?


stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

jeg har mista to ganger og under første graviditet begynte jeg å blø med en gang etter sex og det sitter såå i at jeg tør ikke å ha sex i dette sv.skapet før jeg har vært på tidlig UL...mannen min er også litt skeptisk..

noen andre som har d sånn=?

vet at d sikkert er teit, men jeg er livredd for å oppleve at jeg blør igjen etter et samleie får da kommer jeg til å vere sikker på at det er en ny abort...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var det i beg, for jeg mistet også rett før jeg ble gravid igjen med tulla. men ungen er godt beskyttet, eller embryoet;) å blø etter samleiet er også normalt for mange siden slimhinnene er så skjøre under sangerskapet.

 

så vi beg å ha sex nesten hver dag fram til fødsel;) ikke kom det blod å ikke endte det i noe SA, så ikke tenk på det du, men forstår at du er skeptisk. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sitter mest i hodet er jeg redd og ja, jeg har det bittelitt slik selv. Har mistet noen ganger, men veldig tidlig, og naa er jeg over dobbelt saa lenge etter jeg har mistet, i antall uker, saa bare tull aa vaere redd egentlig. Men for oss er det likt som med dere, vi er liksom litt uinteresserte..... Litt kjedelig, for vi liker aa kose vi.... =o) Saa dersom jeg faar vite at alt er greit etter UL rundt uke 12 (om bare 6 dager) saa skal vi nok begynne med litt rolig sex, det er ikke lurt for parforholdet aa slutte aa kose helt tror jeg. Vi var ganske trege paa aa komme i gang etter forrige foedsel, og det var ikke noe hyggelig. Ble masse misforstaaelser, han trodde jeg ikke ville, og jeg villle jeg, men bare paa mine premisser og at han skulle si at jeg var "like fin som foer" hehe.........osv. Du vet, vaare saarbare hoder... =o) Saa denne gangen har vi bestemt oss for at vi maa raskt i gang, samme hvordan det blir, etter foedselen og jeg har ogsaa tenkt at vi maa i gang etter neste UL, ellers blir det mer og mer fjernt og det er IKKE bra for oss, for aa si det saann.

 

Tror ogsaa stratosen har helt rett, at forsteret er godt beskyttet, men kan for egen psyke ta det rolig i svingene i starten.

 

Tror bloedninger under sex like godt kan vaere noen tynne blodaarer/hinner som sprekker og ikke har noe med der hvor fosteret ligger aa gjoere. Jeg snakket om min gyn om dette, og han sa vi ikke maatte bekymre oss, og bare ta det i vaart tempo.

 

Tips: Det er ikke aa anbefale aa slutte med sex, da blir det kanskje veldig tungt aa starte igjen, fordi man paa mange maater er saa foelsom og saarbar.....i alle ordets betydninger. Men det kan selvsagt for noen helt sikkert vaere det beste med avhold, heller det enn aa vaere redd, men da er det jo fint at man snakker om det i hvert fall. Vi var for tause og saare paa dette sist, og det skal vi ikke naa.....

 

Lykke lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet det er irrasjonelt, men er også litt engstelig for å ha sex akkurat nå. er i uke 8 og gleder meg veeeeeeldig til å kommer over til 2 trimester. føler meg litt mer trygg da. er helt sinnsykt redd for å miste.

men vet jo at sex ikke er farlig, så det er bare jeg som er tullete i hue.

akkurat som da jeg var hos fastlegen min i dag og han "ristet" på livmoren min for å sjekke etter smerter siden jeg er så øm på venstre siden. fikk helt noia for at det skulle være farlig. men så viser det seg bare at jeg er veldig forstoppet og trenger fibertilskudd. hahaha

 

så kjæresten min "is getting lucky tonight"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...