Mersa og gutta <3 Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Elsker jul! Er så koselig med tre, lys og rødt over alt. Men nå merker jeg at det skal bli godt å få tilbake plassen der juletreet står. Julepynten i vinduet kunne godt hengt litt til da...
Loppelill Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Skjønner hva du mener. Siden vi som regel er bortreist hele jula, så kommer pynten opp tidlig i desember her. Så når vi kommer hjem etter nyttår, så er jula liksom over. Er litt godt å få ryddet den bort da. Så her forsvinner nok siste rest i helgen tenker jeg.
shanty73 Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Jepp.... da var jula vekk.. Fint nedpakket i nyinnkjøpte plastkasser...C";)
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Her i huset ble julen kastet ut første nyttårsdag. Og så ble det dratt frem kasser med sommerklær, så nå er vi snart klar for ferieturen vår.
Ceci og prinsen. Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Å at dere klarer! Juleelskeren meg drøyer det lengst mulig! her blir ikke noe tatt ned før til helga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå