Gå til innhold

31.12.07 kom lille Bastian Marcus til verden!


Vickikva

Anbefalte innlegg

09.15 gikk vannet når jeg skulle legge meg i sengen etter et av de mange toalettbesøkene iløpet av en natt.

12.15 parkerte vi foran sykehuset (Det ligger 7 mil unna der vi bor) og da hadde riene akkurat begynt så vidt.

 

Det hele gikk egentli veldi greit og fort. kl 15.00 hadde jeg 4 cm åpning og kl. 17.45 hadde jeg 7 cm. Lystgassen var til god hjelp siden det ble forsent for epidural. De prøvde også akupunktur mot smerter jeg hadde i korsryggen, men det var ikke like vellykket så de fjernet de fort.

 

19.50 hadde jeg full åpning og pressriene begynte for fullt. Var helt uvirkelig og rart å kjenne hvordan vår lille gutt presset seg frem inn i meg. Ubeskrivelig følelse.

 

Så 20.37 Kom vår lille plugg til verden og jeg fikk han i armene mine med en gang. Dette er den beste følelsen i hele verden!!

 

Fra riene begynte tok fødselen rundt 8 og en halv time noe som jeg ikke hadde forventet med en så kraftig plugg=)

 

Han kom nøyaktig 10 dager før termin, men var en nokså rund kar. 4410 g og 51 cm.

 

Det var min fødselshistorie=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!!

 

Kjempeflott å få høre andres fødselshistorier. Som førstegangsfødende er man jo ganske spent på hvordan ting fungerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå mye med gutten!! Jeg merker jeg er litt sjalu....vil gjerne føde snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer:) Det må jo være helt perfekt å få babyen 10 dgr.før terminen. Jeg håper på det samme. Fin størrelse på babyen. Han har nok hatt det godt i magen. Kos dere i tiden framover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse til deg! Har fått en en jente selv for 4,5 år siden på den størrelsen, så jeg ser han for meg - er sikkert nydelig. Kos dere framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...