Gå til innhold

vekstkontroll

miren85

Anbefalte innlegg

Noen som bestiller dette privat eller? Noen fra kristiansand eller arednal som vet om noen private klinikker som gjør dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får kontroller på sykehuset, men dette pga at lille gutten min var så liten når han ble født.Pluss at han ikke hadde fått noe næring...

Men tror det bare er å bestille privat...Nå vet ikke jeg om noen klinikker i Kristiansand eller Arendal, men har du tatt en søk på nettet??

Men prøv å legge ut på Skravlesiden og 3 tri også så får du sikkert masse svar=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg skal inn på vekstkontroll på sykehuset på tirsdag. Nesten 31 uker på vei da.

Det er bare en "sikkerhets sjekk" jeg fikk siden jeg er slankeoperert, så vi får sjekket at lillegutt legger på seg slik han skal.

Magen vokser slik den skal, følger vekstkurven på symfysemålene helt perfekt så det ser ihvertfall bra ut, men skal bli godt å få sjekket :)

Jeg var også til ultralyd privat tidlig i svangerskapet, i kr.sand. Ved lunds brua. Kan ikke huske hva de het, tror det er noe med elvebredden gynokolog.......

jeg fant de på nettet, bare å søke rundt på gule sider el andre plasser. de har veldig kort vente tid. jeg ringte på en fredag og fikk time på mandagen.. :)

er flere private men de hadde så lang ventetid.

Sikkert noen i arendal også, hvis det er nærmere enn deg :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...