SuperKlar86Gravid Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Var på UL i går, og der var det ikke noe som lignet på et foster en gang. Utviklingen hadde ikke startet omtrent, og ikke noe hjerte, ikke noe lite foster.. I min 10. uke.... Så da ble det mye tårer, og utskrapning samme dagen..... Jeg ønsker alle dere andre gravide kvinner her inne : LYKKE TIL ! ønsker at det det går dere godt. For dette var ikk en hyggelig opplevelse. Men sånn er naturen- jeg kan ikke gjøre noe med det. Satser på å komme tilbake hit veldig snart !
ballblom Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Fy søren, du virker imponerende sterk, det skal du ha :-) Vær like positiv fremover, så er du nok tilbake på 1-tri igjen veldig raskt! Husk at mange blir superlett gravid etter sa/ma, så bare å prøve igjen :-) Syns kjempesynd på dere, og håper alt er bra med dere etter omstendighetene. Masse lykke til fremover.
2 fine små Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Huff saa trist.....jeg har selv noen saanne erfaringer, men er ogsaa gravid med nr 2 som det gaar veldig fint med. Saa, sterke du - enig med forrige innlegger - troeste naa og saa videre til nye forsoek! Det som ikke skulle bli noe av, var dessverre ikke levedyktig, det er den knallharde men ogsaa forklarende nyheten jeg har maattet forholde meg til noen ganger. Det ordner seg nok paa neste forsoek. Lykke til og klem i denne foerste fasen etter at alt er over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå