Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Jeg er en gutt som er samme med verdens herligste jente. Jeg har imidlertid en litt rar fantasi. Jeg fanaserer om at hun knuller andre menn. Jeg har lyst til å presentere fantasien for henne, men vet ikke om jeg tørr. Jeg har fantasier om at hun f.eks drar ut på byen med veninnene sine, finner en tilfeldig type på byen som hun knuller, for så å komme hjem utpult og våt i fitta. Fortelle meg om knullet, for så å knulle meg! Ellers så fantasere jeg også på å se på da. Å se henne bli tatt av en gutt med stor kuk. Hvordan hadde dere andre jenter reagert om typen deres hadde slike fantasier. PS. Jeg elsker henne og ER veldig glad i henne, selv om jeg har slike fantasier
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Jeg hadde gjort det dersom kjæresten/du hadde blitt med i tillegg og fylt meg opp i det hullet som var ledig.....fitta eller rævva....men jeg kunne også ha blitt knullet i rævva av en annen mens jeg sugde deg......kanskje dratt med en tredje mann på lasset også som jeg kunne hatt i fitta.......yummu... Tror hun kommer til å digge forslaget ditt.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Kan forstå fantasien, men jeg tror kanskje ting vil endre seg veldig om dette blir satt ut i livet. Vet ihvertfall om par som har prøvd ut trekant f.eks, og angret veldig i etterkant fordi det kom så mye andre følelser, sjalusi, inn i bildet som de ikke var klar over. Men folk er forskjellige- dere har kanskje et veldig åpent forhold? Men- er hun gravid....? I så fall ville dette nok blitt veldig rart å tenke på når dere blir foreldre. Og hva vil du egentlig føle når du sitter hjemme og vet at hun kanskje har seg med en annen?? Vil du ikke føle det bare litt rart- og ville du ikke evt blitt engstelig (det er mange gærninger der ute). Når man er kåt kan man fantasere om de utroligste ting og finne det opphissende- men hva hvis du kommer i en kjip periode, føler deg nedfor, vil ikke dette plage deg da...? Helt utenkelig oom min samboer hadde foreslått dette, en ting om han hadde fantasert om det men vi ville aldri prøvd det ut. Men nå har vi vært sammen i 8 å og har to barn sammen, og har alltid vært trofaste så det ville vært utroskap i praksis (for oss begge), selv om han hadde lansert ideen. Bare du kjenner dama di godt nok til å vite hvordan hun ville tatt dette, så vanskelig å si.. Jeg hadde ihvertfall ikke gjort det
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Jeg hadde ihvertfall blitt med på den fantasien! Synes kjæresten din er veldig heldig som er sammen med deg... Om kjæresten min hadde hatt slike fantasier tror jeg sexlivet mitt ville vært perfekt! Lykke til:)
Geir34 Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 jeg har fantasert om å dele henne med andre,evt treffe et par. jeg fortalte henne om den fantasien, nå fantaserer vi begge om det.... så får vi se hva tiden vil bringe..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Fantasi er noe annet enn det virkelige liv folkens!! Jeg hadde ikke syntes noe om at karen min hadde ville dele meg med noen andre.. Liker at han vil ha meg for seg selv! Skjønner at man kan fantasere om å se noen ha sex, men at en annen knuller dama di? Med en STOR kuk, som kanskje er større enn din? Hvordan blir selvfølelsen da..? De som har trekant/firekant, må jeg virkelig si at ikke har det bra nok med hverandre.. Blir overrasket hvis slike forhold varer!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Hei. Vil bare si at jeg oh han har hatt 3kant og 4kant flere ganger. Dette er mange år siden, og vi holder i sammen ennå. Så sett i gang og bli overrasket : ) Synes det var en fin tid begge to, og vi kommer til å gjøre det igjen.
camilla29 Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 mannen min har samme fantasi.og denne fantasien har vi begynt å utføre. jeg går på byen og blir klådd på og noen få ganger har jeg blitt pult på toalettet. når jeg kommer hjem så må jeg fortelle ham i detalj hva og hvordan jeg har hatt det.etterpå så har vi helt fantastisk sex.
hanne_mor Skrevet 18. september 2008 #9 Skrevet 18. september 2008 hmm...jeg tenker litt sånn at det må jo være en sikker måte å smitte seg selv med kjønnssykdom på. greit å tenke på at dama di blir tatt av en annen, og at du knuller henne i spunken hans når hun kommer hjem. jævlig kjipt å våkne opp dagen etter med herpes, kjønnsvorter eller klamydia, og det som værre er. nå kan det jo tenkes at dama di ville brukt kondom på selve knullinga. med mindre du ikke vil hun skal. uansett er det litt grisete, kjønnsvorter og herpes smitter jo via munnsex også... det er litt sært at du vil sende henne på knullerunde i byen uten deg. hadde kjæresten min foreslått det ville jeg faktisk tenkt at han var nasty.... hvis du elsker henne virker det ikke som om du tenker over konsekvensene en slik fantasi måtte ha for helsa deres. hva om hun blir dopet ned og grisebanka eller voldtatt når hun er ute? og du sitter hjemme å venter med ståpikk...... nei huffameg,kan hun ikke spille inn en video på mobilen hvor hun bruker dildo på offentlig sted i stedenfor, og sende deg på jobb eller noe? jeg mener du kan jo kjøpe den saftigste dildoen du finner til henne, en megakuk om du vil...helt sykdomsfritt! så kan dere pule som noen gale når du ev kommer hjem fra jobb? det hadde jeg likt om typen min gjorde....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå