Gå til innhold

vært hos lege kjekk

Anbefalte innlegg

Er nå i uke elleve, og føler meg i topp form, bortsett fra at jeg er fortsatt veldig trøtt.

Magen har begynt å vokse i rekord fart nå, i løpet av en uke kan man nå se en tydelig kul, litt større ut på kvelden, så trange bukser er vekke nå, selv om noen enda passer, på grunn av vekttap på 5 kg. jeg kan også kjenne det strekker skikkelig i livmoren. og det er i perioder ekstremt vont, men jeg hvet hvorfor og det beroliger meg. Matlysten er kommet til bake også, men klarer ikke å spise masse om gangen, men blir fort sulten igjen, og masse av det smaker ikke godt lenger. var hos kontroll hos legen og fikk høre hjerte slagene til den lille, legen ble veldig positivt overasket fordi vi kunne høre hjerte slagene så godt, og at de var så streke så tidlig i svanger skapet, og den beveget seg masse :) så han sa det ville bli en aktiv liten krabat hehe. Så nå begynner jeg virkelig å nyte dette, har vært et helvete på jord de siste ukene med ppkast osv...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136432698-v%C3%A6rt-hos-lege-kjekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

hehe. fort i svingene;) Ja jeg var veldig heldig, med å få høre så tidlig. Men er sikker på att jeg ikke er kommet lengre. var påtidlig ul i uke 5 pgr av fare for at barnet lå utenfor livmoren, og usikkerhet om hvor langt jeg hadde kommet. Så det er nok riktig. Men legen sa at det er mulig, men veldig skjeldent, men han ble veldig overasket når det var så tydlig hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...