Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg er nå i min 18 uke, og har gjennom hele svangerskapet vært veldig plaget av svimmelhet og til tider veldig lavt blodtrykk. Pga. dette har jeg i lang tid jobbet halv dag, da jeg har svært vanskelig for å konsentrere meg lenge om gangen foran pc-skjermen. Dette er en fin ordning, da jeg under denne tiden har klart å lever det jeg skal på jobb og leder er godt fornøyd. Men så er det alle de andre rundt meg... Arbeidskolleger er "missunelige" og kommer stadig med komentarer, og samboer,venner og familie kommer også stadig med komentarer som er ganske sårende. Og på en måte så kan jeg jo skjønne det, for det er jo ingenting som synes på utsiden akkurat. Jeg virker jo tilsynelatende helt frisk for dem. Og de vet jo ikke hvordan det er å føle at man går rundt på en båt i storm hele dagen. Skal til legen igjen om en ukes tid og er i tvil om hva jeg skal gjøre, for jeg synes det begynner å bli direkte vemmlig......samtidig som en del av meg sier at jeg bare skal ta legens råd. Kan jo ta med til slutt at jeg i løpet av denne tiden også har hatt 3 halsbetennelser med antibiotika-kurer og 2 runder med omgansyke (kanskje ikke så rart jeg er svimmel=) Dette ble kanskje langt og kjedelig, men håper noen har tid til å komme med noen råd om de kjenner seg igjen, eller har opplevd noe lignende...... God helg alle=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136432619-svimmelhet-til-besv%C3%A6r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå