Gå til innhold

feste myggnettet på TFK

Anbefalte innlegg

Skrevet

er kanksje helt grønn men skjønner det ikke helt nei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg heller...hehe...stappa det nedi en av sidelommene med tanke på å finne det ut til våren jeg. Haha....

Skrevet

På bagen eller?

For den har ikke jeg men på sportsdelen sitter den med glidelås?

Skrevet

Ja, jeg lurer på hvordan man fester den på bagen....

Skrevet

Jeg trodde ikke det fantes myggnetting til bagdelen jeg.. Har du kjøpt det i butikk eller på nettet?

Beklager at jeg ikke kunne hjelpe deg med festingen - men isteden stiller deg et spørsmål.. :-)

Skrevet

Søren å Lilla....nå som jeg trodde noen hadde svaret....hehe....

Jeg bestilte vogna på babyjungle og det kom da med et myggnett til bagdelen. Bestilte ikke det i tillegg iallefall...

Skrevet

litt vanskelig å forklare, men de e 2 trykk knapper på mygg nettingen å de skal festes på de 2 trukk knapp festene på siden av kalasjen, nede ved feste på baggen!!! håper du bli litt klokere???? :o)

Skrevet

ska den da bare ligge over kalesjen på en måte eller?

Skrevet

den svarte delen med strik skal ligge over kanten på kalasjen å så knepper du fast den nede ved festene!! trur de var slik den fungerte!!! den dekker jo bare åpningen fram!!! :)

Skrevet

sjekka filmen på babyjungel nu å den sorte elen med strik skal festes på topp kanten av kalasjen ja å så knepper du den fast nede ved festene å så drar du den over til fotenden!! kan sende dæ linken på pm!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...