Gå til innhold

Når forteller jeg nyheten???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er i uke 5+5 og vet ikke helt når jeg forteller jobben, er hjemme i dag pga kvalme.

Når sa du det til fam og venner???

Håper på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:)

Gratulerer så masse med spiren. Mange synes de skal vente til de magiske 12 ukene er ferdige, siden da er man over den største faren for spontanabort ol. Men 12 uker er jo så lenge, det er ikke lett sitte på den aller største gleden helt alene. Man ønsker dele den tidligst med andre. For noen av oss, som er så innmari dårlig og kvalme, så er det greit dele nyhetene med andre før de 12 ukene. De skjønner jo noe er på gang likevel. Det er greit at de vet hvorfor vi er så syke og kan feks ta hensyn til det. Og så slipper vi og spille, for det er slitsomt. Og skulle det gå galt, så vet folk hvorfor man er så nedfor en stund om man har fortalt det på forhånd.

Synes at man kan godt fortelle det når som helst etter at graviditet er fastslått hos lege jeg:) Og siden du er så kvalm stakkars, så synes jeg godt du kan dele nyheten med e i rundt deg.(Har du prøvd seaband, sånne kvalmebånd, de hjelper en del)

Jeg sa det på julaften, da var jeg vel 7 uker på vei, for nå er jeg 9+3.

Lykke til, fortell oss hva du bestemmer deg for da!

Klem:)

Skrevet

Hei Milla

Jeg og min samboer ventet å fortelle det til de nærmeste i uke 8.

Men fortalte det ikke til min sjef før uke 12, og han har enda ikke sagt det til Direktøren i selskapet.

Er nå i uke 16

Hilsen Vero

Skrevet

Tusen takk for svaret, jeg skal til legen til Mandag og da er jeg over 6 uker, da vil jeg si det til Mamme min.

Har lyst til og ringe alle NÅ!!

Takk for tipse med seaband, har et her hjemme.

Klem

Skrevet

Jeg fortalte det til sjefen min før jul, da var jeg bare 5+4 uker på vei, men allerede kvalm. Jeg var redd jeg ikke kom til å komme tilbake fra juleferie i det hele tatt i og med at jeg var sykemeldt 2 mnd forrige svangerskap. Det var greit at hun var forberedet.

Familien fikk vite det i jula. og i går fortalte jeg det til en venninne...måtte bare ha noen å snakke med. De som sier at det ikke er like spennende gang nr. to tar heelt feil....:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...