Gå til innhold

Antidepressiva og amming? (selvmordstanker osv)

Anbefalte innlegg

Skrevet

TIl anonym 21:07 6.01.2008

Jeg synes ogsaa du skal vaere litt var med meningene dine, her snakker vi om en (og flere) som faktisk ER blitt gravide, det er ikke saann at de sitter og lurer paa om de skal bli det....

Hvorfor vaere saa krass paa om de burde vaere gravide eller ikke naar de jo allerede ER nettopp det? Gravide altsaa...

Du er muligens ikke saa heeelt ung, men du var litt rask av avtrekkeren her... Og litt lite konsekvensanalysitk i forhold til hvordan du faktisk svarer HI? Forstaar du ikke at nettopp ditt innlegg kan vaere av betydning for noen som faktisk soeker troest og stoette i en vanskelig situasjon, ikke kjeft?? Kjekt trenger man IKKE, naar man psykisk ikke er helt oppe.

Nei, stoett heller de som er i denne situasjonen, er du helt i mot alt, saa vurder heller HENNES verdi av svaret ditt. Lykke til du ogsaa forresten, mulig du ikke mente det saa vondt, men det var noe krasst altsaa.

Har heller ikke noe behov for aa vaere anonym forresten.

Skrevet

Hei. jeg er HI.

Vil bare spørre anonym:

Mener du at jeg skulle tatt abort da? Tror du jeg hadde fått det bedre da???

Denne ungen var ikke planlagt, men prøver å gjøre det beste utav det.

Fikk det ikke så veldig mye bedre etter det innlegget ditt, så tuuusen takk!

Skrevet

nei jeg mente ikke at du skulle tatt abort.

å jeg tror du skal klare deg fint sell om jeg var litt kvass i mitt utsagn.

jeg ønsker deg all lykke til,men jeg hadde ikke satt et barn til verden når/vist jeg var så syk. men nå vet jeg joo ikke hvor syk du er da. for alt jeg vet så kan du vere veldi oppegående,å ha en mild form for antideppresiv.

men jeg sjønner ikke at vist man har sellmordstanker så hvorfor har man da lyst på barn? når man har lyst til å dø å forrsvinne fra alt, som du sier. hvorfor har du da lyst på barn?

jeg sier ikke at du er en dårli mor. men jeg sjønner ikke tanke gangen din rundt d hele. å du har jo barn fra før. så du har jo planlagt å bli gravid sell om du ar vert syk.

Skrevet

Jeg synes du ikke bør amme. Barnet trenger mer en frisk mor enn ikke. Har selv ikke ammet mitt barn pga komplikasjoner, og 2 åringen min er frisk som en fisk! Er 12 uker på vei med nr 2, og sannsynligheten for amming er nok lik null her også. Ta tablettene dine du!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...