Gå til innhold

Hvor er alle symptomene?


Skrekkblanda fryd *mamma*

Anbefalte innlegg

Når fikk dere skikkelige gravidsymptomer?

Helt i starten hadde jeg mye kniping i livmoren og litt ømme pupper. Jeg er bare 5+4 og kjenner ikke mye nå. Håper ikke det er et dårlig tegn. Vet at symptomene sikkert kommer senere, men jeg lengter nesten etter kalme slik at jeg skjønner at jeg er gravid. (kommer nok til å angre den kommentaren hvis kvalmen setter inn, hehe) Nå er det bare uteblitt mens og ømme pupper som tilsier at det er en lite spire inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har bare ømme pupper jeg også..mensmurringene og stikningene i livmora gikk vekk for ei lita uke siden..

jeg er 6+5

 

en sjelden gang jeg kan kjenne litt der nede..men det er så veldig svakt visst du skjønner..

Men jeg bekymrer meg ikke :) for mener å huske jeg var sånn med mine to første også :)

 

Jeg er bare glad jeg har sluppet denne kvalmen jeg , var ikke det de to første gangene hell..så det trenger så absolutt ikke være noe dårlig tegn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge legen er det veldig individuelt når og hvor mye "symptomer" en kjenner. Derfor er det ingen fasit på hva man skal kjenne, og ikke. Jeg ble kvalm akkurat da jeg var 7 uker på vei, og det er ikke noe og lengte etter. Noen er heldige og kjenner lite symptomer, andre kjenner mye. Så bare nyt dagene du er god på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå så godt å høre at flere føler det sånn!! hihi...jeg er i 5 uke og syns mine symptomer også har blitt litt borte....i starten hadde jeg skikkelig brystspreng og de vokste skikkelig...også hadde jeg masse menssmerter....nå bare murrer det litt i magen.....men jeg har sinnsykt vondt i bekkenet da....venter nesten på kvalmen jeg også....var veldig kvalm i forrige svangerskap, men mener å huske at kvalmen ikke dukket opp før i uke 7-8. Skal til første kontroll hos legen neste onsdag, og får vel da vite om alt er bra eller ikke.

 

Masse lykke til skrekkblanda fryd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...