NormaJean Skrevet 4. januar 2008 #1 Del Skrevet 4. januar 2008 var på første kontroll hos lege i dag. han sa jeg er i uke 8, ikke uke 7 som jeg trodde. syns det var litt digg, ønsker å kommer over den magiske 12 ukers grensen så fort som mulig.... tok blodtrykk, halsprøve (er så sår i halsen), undersøkte magen og underlivet. er øm i magen på venstre side, legen mener det er fordi jeg har blitt så hard i magen så nå må jeg ta fiber. han "ristet" på livmorstappen, for hvis det gjør vondt bør man undersøkes for ex.u. Men det var bare ubehagelig:) Tok mange blodprøver, men har kronisk sykdom, så må følge litt godt med. Skal å til gynekolog for å sjekke celleforandringer på livmortappen. fikk en god og grundig undersøkelse, og er nå bare glad og lykkelig. kostet kun 30kr også, gratis dette med svangerskapskontrollen. kult! Skal få føde på Rikshospitalet også! Dette er en fin fin dag:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136431154-jeg-var-hos-legen-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå