Gå til innhold

sliten?


august o8

Anbefalte innlegg

jeg er i min 7 uke og føler at jeg ikke har overskudd til noen verdens ting!! Jobber 70 % og har ei jente på snart to. Når hun er kjørt i bhage, og jeg skal hjem til litt husarbeid før jeg begynner på jobb, synker jeg sammen i en stol og absolutt alt blir et slit! Ikke spesielt kvalm, men litt vondt i hodet og svimmel. Noen andre som har det slik? normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er også i min 7 uke, og greier ikke å gjøre noe som helst!!! Var på jobb hele jula, og det var kanskje ikke det lureste.. var så sliten at jeg lå på sofaen og grein da jeg kom hjem igjen fra tidligvakt!

Så her i huset gjøres ingenting!! Orker ikke!!! Har absolutt ikke overskudd. Bare tanken på å gå en liten tur ut er utmattende...huff å huff..

Men er bedre ennn forrige uke. Så det ordner seg nok:-) Vi får bare ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre at også dette er normalt, kan ikke huske at jeg var sånn sist nemelig.. Ja, ja får bare holde ut. Skal på jobb om en halv time og sitter fortsatt i sofaen og motivasjonen er på topp!! Not..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der høres kjent ut! Legger meg kjempe tidlig men sitter likevell som en zombie på jobb. Slitsomt dette. :-( Kan ikke huske jeg var så sliten sist... Er også i uke 7 (med nr 2).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat slik jeg også, jeg er dessverre veldig kvalm....orker ikke gjøre annet enn å eksistere. Har også en toåring, som virkelig krever sitt....så pappa her i huset må virkelig trå til. Jeg har litt dårlig samvittighet ovenfor sønnen min, men tenker at det snart må gå over. I tillegg har jeg masse hodepine om dagen, og det er ikke noe jeg pleier å ha... så ja, ...dette er å være gravid....i hvert fall for meg, ...men det kommer noe bra ut av det i hvert fall....det er den eneste trøst....

 

Lykke til videre alle, og godt å høre at vi er i samme båt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...