Gå til innhold

Påmelding treff philliasfogg tirsdag 8 januar 2008, klokken 19.30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Hadde vært veldig kjekt å våre med på BIM-treff, har ikke vært med før... Eri uke 18 nå. Men er litt usikker på om det passer mtp dag..

Ser at det også skal være BIM-treff i Sandnes samme dag, er kanskje ikke noe lurt å ha treff på samme dagen.. :)

Annonse

hei....

Så kjekt....

Alltid kjekt med nye mager;o)

Jeg har ikke reservert bord, men gjør det kansje i morgen, vi blir vel i allefall 4 stykker da, se om flere melder seg på før jeg bestiller....

hvis ikke så begynner vi å få store mager nå, det er jo av oss 3 andre en februar mage, en mars mage og ei april mage... så det begynner å hjelpe på nå ;o)

Skal bli kjekt å se deg... vi skal holde utsikt, men kan jo stå litt utenfor frem til halv så er det lettere å se magene...

sees i morgen da ;o)

Hehe, dette hørtes kos ut! Men jeg med min juni-mage som knapt er synlig tror jeg venter litt med treff!

Regner med det dukker opp flere utover vinteren:)

Kos dere da!

Og send meg PM om det blir treff på Heilt Rått! Da er jeg med! Fått dilla på sushi.....

Hei ale sammen

Da har jeg bestilt bord til 19.30, ser det var 7 stk som har sagt de skal komme, fint om dere gir meg et pip om dere ikke kommer alikevell...

Jeg har bestilt bord til 7 stk og navnet mitt er hanne beck, så om dere ikke skulle finnne oss så er det navnet bordet er reservert på..

mitt mobil nummer er 970 80 982...

da skal jeg komme 19.30 og vente utfor så det er lett å se magen... hihi

gleder meg til å treffe mange nye i dag

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...