Gå til innhold

Dere som har hatt MA..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var mensen deres etterpå?

Jeg fikk mensen ca 5 uker etter at jeg sluttet å blød etter utskrapning.. jeg skulle nå ha hatt mensen for 2 gang etter utskrapning nå, men den har enda ikke kommet, og det har gått 50 dager siden første dag i forrige mens.. (har uregelmessige sykluser, men aldri gått så lenge)

Å, nei, jeg er desverre ikke gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hos meg tok det noen måneder før syklusen var som før igjen. Hadde en del mellomblødninger, jeg da. Håper du slipper å slite slik lenge...

Skrevet

Heisann!! Skulle nesten tro jeg hadde skrevet dette innlegget selv. Fikk mensen igjen 6 uker etter MA og skulle hatt eggløsning nr. 2 i jula, den har enda ikke kommet...... Jeg har vondt ved eggløsning så jeg vet veldig godt når den er der, men den har altså ikke dukket opp som den skulle denne gangen, derfor regner jeg ikke med at mensen kommer som den skal om et par dager heller. Er ikke gravid heller. Lurer også veldig på hva som skjer, jeg har alltid vært veldig regelmessig tidligere. Kjedelig å gå sånn å vente når det eneste man vil er å komme i stabil syklus for å finne ut når man lettest skal få det til å klaffe ;)

Skrevet

Hmm...merkelig, jeg kjenner også når jeg har eggløsning, og har heller ikke hatt det denne måneden.. Lurer på hva som er grunnen til at vi ikke har hatt eggløsning? Men godt å vite at det er flere som har det på denne måten. Åh, der er så slitsomt og irriterende å gå rundt å vente på mensen som aldri kommer.. Som du sier, man vil så gjerne komme i normal syklus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...