Gå til innhold

*whitelily*


katoes

Anbefalte innlegg

Heisann.

Godt Nyttår :-)

Håper dere har hatt det fint i jula?

Vi har kosa oss veldig. Minste snuppa fikk den fjerde barnesykdommen på lille julaften da. Det var ikke så moro. Formen var dårligst på julaften da. Typisk. Men det går heldigvis fort over :-)

Vi har også vært på hytta på Veggli i nyttårshelga. Det var virkelg avslappende. Deilig med snø og kulde egentlig.... Hadde håpet på noen skiturer for meg selv, men det ble det ikke noe av. Var så lite løyper som var oppkjørt desverre.

 

Men, nå er det et nytt år og motivasjonen stiger kjenner jeg. Treninga er i gang allerede :-) Vi er flere på jobben som har tenkt å holde seg unna snop ol, så vi har bestemt oss for å passe litt på hverandre. Også skal vi skryte litt av oss selv når vi har vært flinke til å trene og sånn. Får håpe det hjelper litt også :-)

 

Men må virkelig si at det er nyttig og stikke innom her og "rapportere" til deg altså :-) Håper vi kan fortsette med det....?

 

Var innom og titta på den gamle tråden vår ista. Så da at det var ca 14 desember eller no og da sto vekta på 83, ett eller annet. Har glemt det allerede.... Men idag sto den på 82,9kg og det er i allefall bedre enn sist om ikke annet. Da har det gått ganske bra i jula allikevel. Jeg har virkelig kost meg. Har blitt mye småkaker og annet julegodt. Nå er heldigvis kakeboksene tomme !!!!!!

 

Nå er det meldt snø :-) Håper på mye fysisk aktivitet i akebakken med guttungen i helga :-)

 

God Helg vennen.

 

Stor klem K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nyttår vennen :))))

 

Ja godt å se deg her igjen, jeg hadde en rar jul hehe.. først super syk fra lille julaften til 2 dag, så en heftig date helgen før nyttår og så en skremmende nyttårsaften når valpen min ble borte på natta.. men alt er bra nå og jeg er frisk, valpen ligger her og koser og daten er historie hehe..

 

Vekta er ikke så bra, var på ca 92 kg i romjula, men har gått opp 3 kilo igjen (!!!!!) og er nå på ca 95 kg. Bedre enn før jul, men nå skal jeg igang med hard kjøret. Har mensen på gang, så har spist middag flere ganger om dagen de to siste dagene hehe.. så kanskje jeg tom har lagt på meg enda mer hihi, holder meg unna vekta til etter mensen ;)

 

Skal trene igjen til uka og idag skal jeg og valpen ha første tur i skogen, som og skal bli en daglig ting :)

 

Vi har glemt alt som heter akebrett ol i telemark i jula så helgen blir nok rolig inne for våres del ;) Men, men, kanskje finne en svømmehall eller noe i den duren :))

 

Ha en strålende helg, så ses vi her om en uke :)

 

Stooor klem M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen.

 

Litt seint ute her inne, men det er jeg visst ikke aleine om... ;-)))

 

Høres ut som du har hatt en rar jul ja. Mye som har skjedd skjønner jeg... Jaggu godt at valpen kom til rette igjen. Må ha vært forferdelig for deg. Ikke moro med redde hunder på nyttårsaften. Min liker ikke raketter. Ikke engang på TV. Da springer hun og gjemmer seg under kjøkkenbordet......

 

Jaja, var på vekta på fredag, men fikk ikke somla meg inn her.

82,5 kg sto den på da. Litt ned gikk den jo. Må nok prøve å komme meg ut på tur litt oftere. Holder tydeligvis ikke helt med trening to ganger i uka. Er ikke så glad i å gå tur langs veien med bikkja mi. Hun gjeter nemlig biler. Så hun river og sliter i båndet så man kan jo pådra seg senebetennelse er jeg redd.... Ha skogen rett på utsiden av døra, men der tør jeg ikke gå når det er mørkt. Skal ikke være lett nei ;-)

Får prøve å stikke av på en tur i skogen i løpet av helga tror jeg.

 

Åssen har det gått med deg i forrige uke ? Er du igang igjen etter ferien?

 

Stooor klem K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

 

jeg har hatt en flott uke, vel 1 og 1/2 uke hehe.. har fått emg ny kjærste thiihi.. så har ikke vært så fokusert på slanking. Har faktisk ikke tatt reducil den siste uken, og sitter å tenker idag om jeg skal ta ferdig de to månedene jeg har, eller bare stoppe.. tror kanskje jeg bør ta de ferdig..

 

Ivertfall vekta står på 94 kg, så ned går det her, men trening har det blitt lite av. Har funnet et svømmebasseng i nærheten av skolen, så imorgen skal jeg faktisk dit å svømme. og idag skal ejg gå en times tur emd hunden i skogen. så noe får jeg til, emn ikke så mye som jeg kanskje ønsker..

 

Du får har en fin dag, så titter jeg innom etter jobb igjen på fredag :)

 

stooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Denne gangen vr jeg skikkelig tidlig inne her :-)

Du, så koselig med ny kjæreste da :-) Gratulerer :-) Kan nesten funke som slankekur i seg selv mange ganger det ;-) Skjønner godt at du har hatt en fin uke da uten fokus på slanking ja.....

 

Var på vekta nå. Ned 800 g til 81,7. Veldig fornøyd med det :-) Har vært kjempe flink til å ikke spise godteri. Har trent begge gangene. Håper på å få til en lang tur i skogen i løpet av helga også.

 

Ha en flott helg og uke vennen :-)

 

 

Stooor klem K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

 

ja det var nesten så jeg klarte å komme hit igår hehe.. men, men bedre sent enn aldri er mitt motto om dagen :)

 

vel, det å ha fått ny kjærste har gitt meg et stort behov for å fore han hehe.. så vet ikke om det blir noe slankekur for noen av oss, er så koslig å spise med noen igjen :)))

 

men skal begynne på reducil igjen på mandag og ta de to siste mnd jeg har igjen med piller, og fortsette den gode sunne dietten jeg har fått meg. svømming blir det også fra neste uke :) så dette blir nok bra!

 

vekta har stått stille siste uka, så er fortsatt på 94 kg, men depper ikke av den grunnen :))

 

ha en fin helg og uka du også snuppa!

 

stooor klem fra M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rart det der med ny kjæreste og mat..... blir fort mange deilige middager og desserter... Det var det i allefall hos oss i begynnelsen kan jeg huske.. Tok ikke lang tid før jeg hadde gått opp noen kilo da nei, men det er maaange kilo siden.... Har lært mye om kosthold siden den gang også heldigvis :-)

Men det er mye hyggeligere å spise sammen med noen, det er helt sikkert :-) Også ha noen gode middager som ikke inneholder masse barneoppdragelse under måltidet er også helt fantastisk innimellom.

 

Gikk på vekta idag 80,8 kg :-))) Hadde nok ikke blitt såpass mye ned hadde det ikke vært for at jeg fikk diarè i går kveld.... :-(((

Tror ikke det er så mye igjen inni systemet her nei...

Har heller ikke fått trena denne uka . Har igrunn vært trøtt og sliten hele uka. Har sovna på sofaen på kveldene, og det er det veldig lenge siden jeg har gjort. Til og med under en håndballkamp !!!! Det ligner ikke meg.

 

Skulle forresten gjerne hatt noen av vannkoppene deres. Hadde vært så greit og blitt ferdig med det ;-) Vet det går litt av det rundt i området her også, så de får det vel en gang....

 

Ha en flott helg og en knall uke :-)

 

Stooor klem K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei,

 

nå håper jeg vankoppe toppen er nådd, makan har jeg aldri sett, heldigvis tar snuppis det veldig greit :)

 

og vekta har stått bom stille, bedre enn opp ivertfall hehe.. ja for nå har det blitt mye god mat :) 94 kg..

 

var å svømte i forrige uke og det skal jeg fortsette med når snupp er frisk og så gikk vi tur med vogn i over 2 timer igår så litt bevegelse har det faktisk blitt, men langt fra nok ..

 

får bare håpe jeg kommer igang igjen når snupp er frisk :)

 

ha en strålende uke vennen, sender noen virituelle vannkopper hehe..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, både svømming og 2 timerstur er veldig bra da :-)

Jeg har vært sykemeldt denne uka. Sleit med diarè en ukes tid som sklei elegant og fint over i en deilig forkjølelse.:-( Så nå har jeg ikke trena på 14 dager. Så det på vekta idag :-( 81,4 kg.

Håper formen er bra igjen til uka, for jeg merker det veldig fort at formen forfaller et bare et par ganger borte fra trening.

 

Venter veldig på lyserer kvelder kjenner jeg. Gleder meg til å kunne gå tur med bikkja i skogen etter at barna har lagt seg. Liker ikke gå gatelangs med henne. Hun gjeter biler og det er så slitsomt. Og av en eller annen tøysete grunn så får jeg meg ikke til å gå tur uten Fly. Så da blir jeg heller hjemme. Hørt noe så tøysete....?

 

Ha en flott helg og uke vennen.

 

Stooor klem K

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt nok en rolig uke, pga vannkoppene og pms hehe.. så vekta viste 94,5 idag.. men men! jeg har enda ikke begynt på reducil igjen, og tror jeg holder meg unna om ikke vekta stiger voldsomt..

 

Nå er lille gull frisk og jeg håper jeg får tid til litt trening fremover..

 

Håper du også holder deg frisk nå, har vært mye sykdom her i huset i vinter, så jeg gleder meg også til lysere tider og forhåpentligvis mindre sykdom ;)

 

Jeg skjønner godt hva du mener med det å gå tur alene hehe.. Jeg går også litt for lite tur med Frøya, og satser på at sol og varme vil endre på det ;)

 

Ha en flott uke vennen!!

 

stooor klem M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er veldig kjapt innom her. Pakker for harde livet. Vi skal til fjells. Opp til snøen :-) Det blir moro :-)

Vekta sto på 80,2 idag. Det er veldig nærme og se 70 tallet nå. Dette var virkelig motiverende :-) Håper på et par skiturer i løpet av helga også. Det skal visst være bra skiføre.

 

Ha en god helg.

 

Stoor klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Glemte å gå inn her på fredag. Var på vekta da.... 81 kg. Det var visst litt opp det, men men. Rart men nå har jeg vært så tung over ganske mange år og kan ikke huske sist jeg så noe med 70.... får nesten litt sperre. Kommer sikkert fort over det da. Tenker kansje at jeg blir litt stolt også :-) Torsdag reiser vi på hytta igjen. Håper på skiturer denne gangen også selvfølgelig....... Aketur blir det i allefall. God trim det også da :-)

Åssen går det med deg da. Bare forelska om dagen...;-) ?

Det er deilig da :-)

 

Ha en fin uke :-)

 

Stooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Stikker innom igjen her jeg selvom du har vært litt fraværende her..... ;-)

Du er nok veldig opptatt om dagen.

Var på vekta til morgen idag. 80 kg blank :-) Det er vel ca 13 kg siden vi startet opp i slutten av juni.... Det er ikke så ille det når jeg tenker etter.

Har forresten fått en ny motivasjon..... Skal gifte meg 28 august :-) Så nå ser jeg fram til lange lyse kvelder og turer i skogen med Fly(bikkja). Spennende å se hvor lang ned jeg kommer før det stopper opp. I og med at jeg bare er 1.64 høy/lav så burde jeg nok sikkert optimalt gått ned sikkert 15 kg til. Men så lite har jeg nok ikke veid siden jeg var 16-17 år, så vet ikke om det er realistisk...... Er jo så lenge siden at jeg ikke husker åssen det føltes...

 

Hadde vært moro og fått en liten oppdatering om deg nå...? Har tenkt mye på deg serru...

 

Stor klem

 

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

jeg har gitt opp !!! milde himmel, har lagt på meg 7 kilo siden kjærsten kom i hus!!!!!!! vi koser oss alt for mye altså hehe..

 

så nå har jeg bestilt rockering og tørket støv av trenings apparatet mitt, i tillegg har jeg fått 2 svømmetimer i uken inkl i lønnen min på nye jobben, så nå skal jeg ikke ha noen unnskyldinger!!

 

vil ikke tilbake på reducil, for orker ikek bruke piller lenger for å gå ned i vekt, skal klare det uten denne gangen! heldigvis så er mannen og litt klar for litt action så vi mister litt kilo ;) så imorgen starter jeg opp!

 

vekta står nå på 99 igjen og jeg må bare ta meg kraftig sammen :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy at du skal gifte deg forresten, gratulerer såååå mye :)))

 

jeg skal og begynne med mere turer med frøya nå når vi bare kommer litt i orden her, mannen flytter inn i april/mai, så da kan jeg ta meg noen turer på kveldstid :))))

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei :-)

Det er sååå koselig at du har troffet en mann som tydeligvis er så bra for deg :-) Du gløder jo..... kjempe herlig. Ikke så rart at vekta går litt oppover en stund da ;-) Men det er jo aldri for sent å gjøre noen grep. Veldig bra at "mannen" er klar for litt aktivitet også da, mye lettere da. Heldigvis skal klokka stilles fram nå i helga, så da er det mulihet for tur med Fly i skogen etter at barna har lagt seg. Det ser jeg fram til :-) Merker nå at jeg må nok bevege meg mere for å gå ned mer i vekt... Deilig at de to treningsdagene mine er godt innarbeidet, må nå bare innarbeide litt mere bevegelse. Men det var litt moro når hun fysioterapauten som har treninga kom bort til meg etter trening på onsdag og kommenterte at hun syntes jeg hadde vært flink som hadde gått ned så mye i vekt :-) Det er mye enklere i hverdagen når man ikke er så tung.

Lykke til med aktivitetsøkningen. Kjempe hyggelig at du stakk innom her igjen. Forresten så sto vekta på 80,2 idag. Før påske var den nede i 79,8. Det var moro det :)

Ha en super helg og uke vennen.

Stor klem K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Lykkeliten ;-)

Jeg har ikke fått trena denne uka :( Har hatt syke barn, og det har jeg blitt litt sliten av... Det merkes med en gang når jeg ikke har fått trena. Opp 300 gram til. 80,5 kg sto vekta på idag. Nå må jeg ta meg sammen igjen hvis jeg skal se sånn noenlunde ut i brudekjole på sensommeren.... Sitter og titter på Finn.no om dagen.... Mye fint, som ikke ville sett ut på meg :( Nei, nå må jeg skjerpe meg !

Jaja, da fikk jeg ut litt frustrasjon :)

Åssen har det gått med deg da vennen? Fått svømt noe?

Gratulerer med ny jobb forresten. Åssen jobb er det?

God helg til deg og dine :)

Klem K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen.

Forrige uke økte vekta igjen :( På forrige fredag sto den på 83 kg) Det gjorde den på mandag også. Så denne uka har jeg vært veldig fliknk. Har trena både mandag og onsdag. Har spist ganske fornuftig. Vært flink til å holde meg unna godteri og kjeks :) Det gir resultater det. 81,6 kg i dag. Nå får jeg jobbe hart så jeg ser 70 tallet igjen, for det var så moro...

Åssen går det med deg vennen ? Har dere blitt mer aktive eller er dere ikke helt over "kose seg" stadiet enda ... ;-) ? Ha en fin fin helg :-)

Klem K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. 82,5 :-( det var altfor mye opp. Trodde jeg hadde vært ganske flink denne uka og spist ganske fornuftig..... Men jeg har ikke fått trent da. Har vært så stuptrøtt. Lurer på om jeg reagerer på ett eller annet i lufta om dagen rett og slett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...