olla Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Forsinket julebord, hva har jeg på meg?? Først på revy, og så middag. Noen pynter seg fint, andre kommer nærmest i hverdagsklær...... Så: hva kan jeg ha som blir greit, sånn midt i mellom??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 when in doubt, overdress! det er ordtaket mitt asso! ellers kan du vel gå for noen pene jeans med en fin topp til, og høyheldede sko og noen fine smykker. Litt bling.
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Da bruker jeg alltid gå for et sort skjørt med en pen genser eller topp & bolero. Eller en svart penbukse med en pen topp\genser til. Det er sånn "midtpåtreetpassertilalt" type klær. Så stæsjer jeg det litt til med smykker\øredobber\pen belter.. osv.
olla Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 Ja, har en fin sort bukse med hvite striper, men lurte på om det ble for kjedelig.....men kan vel ha det da.
Chiabatta Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Ville gått for sorte klær som er litt elegante, og stæsje opp med fine sko, belte og smykker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå