anieli Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Hei:) Vi er to jenter som har et prosjekt om prevensjon, og vil gjerne spørre dere om noen spørsmål. Vi gjør selfølgelig hele prosjektet selv, men det er enkelte ting man ikke finner på google. Hvilken prevansjon bruker du? Har du prøvd noe annet? I så fall, hvilket og hvorfor sluttet du å bruke det? Hva er mest behagelig under samleie? Skriv gjerne litt om prevensjon om du kan mye om det:) Lurer også på om noen kan gi forslag til problemstilling, det hadde vert supert:D Klem fra Elise Anita^^
Kasandre Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg bruker p-psrøyte! brukte p-piller i i 6 år, men når den pillen jeg brukte ble tatt ut av produksjon(econ) fant jeg ikke noen jeg tålte, fikk symptomer på overgangsalder med alle piller jeg prøvde. Derfor brukte jeg utelukkende kondom i 2 år til jeg begynte på p-sprøyte. er stort sett fornøyd med den! einaste minus er at jeg ikke vet når jeg blir fruktbar etter slutt, står jo det kan ta fra 4- 31 mnd i pakningsvedlegget.men ingen mens eller noen andre "plager" siden jeg begynte på den. håper det var litt hjelp på veien:) lykke til med prosjekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå