Gå til innhold

Emmaljunga mot Basson

Anbefalte innlegg

Sitter igjen med tre alternativer igjen i dette vognekaoset..

de tre det står mellom er:

Basson Roma

Emmaljunga Mondial Duo Combi og

Emmaljunga Smart Duo Combi

Noen med for/mot-kommentarer på dem???

Syntes jeg har vært veldig flink til nå med vurderingene for og mot andre vogner slik at jeg sitter igjen med disse tre,men nå trenger jeg hjelp.... :-)

Noen med gode argumenter for å kjøpe ny istedenfor brukt vogn og taes imot med takk.. :) (mannen min skjønner ikke hvorfor jeg insisterer på å skulle kjøpe en ny vogn når det er så mange billige som nesten ikke er brukt...men blir feil for meg det...vil kjøpe en ny en,slik at jeg vet hva slags vogn det er jeg legger ungen min i...)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136430254-emmaljunga-mot-basson/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjøpte brukt basson 2005 modell.den så ikke brukt ut i det hele tatt, og alle trodde jeg hadde kjøpt den helt ny..sparte også mye penger på å gjøre det...det finnes mange vogner som er veldig pent brukte...så jeg ble veldig fornøyd:)

Heisann.

Jeg er enig med deg i at det er veldig mange fine vogner å velge mellom, man kan bli forvirra av mindre...

Selv har jeg valgt en Emmaljunga Smart duo kombi. Jeg er godt fornøyd med vogna mi. den er veldig god å trille, og eg synes den ser fin ut.

Ei venninne av meg har Basson Roma. Vi sammenligna litt en gang, og fant ut at vognene våre har mange av de samme funksjonene. Men hennes Basson-vogn har nok litt større bag enn mi Emmaljunga. Da jeg skulle legge oppi voksi-posen til snuppa, synes jeg det ble veldig trangt oppi bagen. Jeg kjøpte meg derfor en mindre pose, og sparaer voksien til sports-delen.

Noe jeg liker veldig godt med min Smart duo er at man kan velge i mange spreke farger, i stede for den tradisjonelle svarte vogna som alle har.

Lykke til med valget ditt!

hmm...men smart duo og roma er ca samme vognen mener du...hmm..

høres ut til at vi tipper mot basson roma da..

for min del gjør det ingen ting ang farge så lenge den ikke er rosa da vi gjerne vil bruke den for flere unger og ikke vet kjønn på noen av våre framtidige barn..hehe..

stor bag er også noe jeg setter høyt samt at den bør være vind/vann-tett...noen som vet om emmaljunga er dette?har ikke lest verken det ene eller det andre...

eneste kravet jeg har av utseende til vognen er at den ikke er sint...trodde først vi skulle kjøpe simo kombi,men når vi dro for å se på den såg den rett og slett sint ut..og sinthet passer jo ikke overens med ungen min såå...hehe... ;-)

Heisann.

Ja, vi fant ut at vognene var veldig like. Da jeg kjøpte vogna mi hadde jeg veldig lite kjennskap til Basson. Hadde jeg skullet kjøpt ei nå i dag, tror jeg kanskje jeg også ville gått for Basson. Både på grunn av størrelsen på bagen, og at den er billigere enn Emmaljunga. (jenta til vennina mi er snart 11 mnd, og ligger fortsatt i bagen)

Simo har aldri vært et alternativ for meg, for jeg synes den er for vaklete i håndtaket.

Fortsatt lykke til!

Annonse

Vi har babyBasson duo, er kjempefornøyd!!!

Bagen er god og stor og sittedelen er også kjempe.

Syntes den er lett å trille og veldig stabil.

Sliter aldri med å komme inn på bussen Ol som jeg ser mange andre med vogn gjør.

Det som også er fint som jeg har satt stor pris på er at vogna er laget i ett spesiellt stoff som er lett og vaske av.

Du får også med en kjempe grei stelleveske til basson vognene som bare er helt super!¨

Skulle gjerne brukt denne vogna til nestemann også, men må nok ha tvillingvogn da...

Lykke til med valget:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...