Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Hei! Trenger noen synspunkter på navnet Espen... Ønsket om dette navnet kommer først og fremst fra storesøsknene, men jeg er ikke helt fremmed for tanken selv heller. Storebror heter forøvrig Thomas... Hva tror dere? Merker jeg selv blir litt forvirret og blindet i hele navnevalget... Trenger litt klarsyn;-) TAKK for svar!
Gulp Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Espen er da fint:) Forbinder det mest med gutter/menn i 20-årene, men smågutter kan absolutt også hete det. Synes det er pent jeg.
Jeanskin Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Synes det er kjempefint! Ville stått på min liste, hvis ikke storebroren min het det! Så for meg er det et pent, trygt og koselig navn! Ikke så veldig mange små som heter det, og det passer fint med Thomas!
Vannmann35 Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Vet ikke helt jeg - har aldri vært noe glad i navnet Espen, synes ikke det klinger pent. Dessuten er det veldig typisk for min generasjon, navnet lå inne på topp 10 perioden 1976-1985, så jeg har vel rett og slett fått det litt opp i halsen... Men neppe mange små som heter det i dag, bare 54 som fikk navnet i 2006.
Vipsenmamma Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Espen er et helt fint navn. Det kan du godt bruke, han får ikke mange i klassen med samme navn.
ma-85 Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Fint navn det. Tenker på Espen Askeladd, jeg. (positivt det, altså)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Fint navn! Ville ha skrevet det med b: Esben
Neijasså... Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Huff, nei! Ikke med "b", blir for Esben-Ester for meg... Men Espen er koselig! Ikke noe vondt i en Espen.
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Espen er et helt greit navn, og klinger bra sammen med Thomas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå