Gå til innhold

Jezz, då kan e joina her 15 September e termin.. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok test i dag, ein veldig klar strek og ein uklar.. Tok ein dag før forventa mens, med quik respons

Blir 3 mannn detta nå ;) Spennande!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte forsiktig med en eggløsningstest som gjorde sterkt utslag - og har tatt to graviditetstester, en i går kveld og en i dag tidlig. Begge svake streker, regner med at det er fordi det er tidlig! Har beregnet 14 eller 15 september som termin. Er alene hjemme i helgen og vil vente til samboeren kommer hjem søndag kveld med å fortelle... Ingen vet det ennå! Første for meg :-)

Skrevet

Spennende da ;)

Han blir sikkert kjempeglad, bør vente med en slik nyhet til han kommer hjem ja og få fortallt d, enn over tlf.

Sikkert vansklig å holde seg og.. hihi

Skrevet

Veldig... Rart å snakke med ham på tlf uten å nevne det... Blir snart gal av å ikke få dele det med noen, men jeg vil at han skal være først! Rapporterer senere om hvordan det gikk. Ha en fin kveld :-)

Skrevet

Ja, d må du gjøre ;)

forstår dg veldig godt! Lykke til da ;)

Skrevet

Ja jeg har termin samme dag, har du ikke en mail adresse som vi kan prates på, morro å termin samme dag som noen ;)

Silje

Skrevet

Sånn, da er det sagt :-) Han ble helt satt ut først, men veldig glad. Vi er superlykkelige! Håper alt går fint for dere :-)

Skrevet

Jeg har også termin 15.september :) Venter nummer to :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har termin 15 sept jeg også :) Venter nr 2 jeg også :)

Skrevet

Har også termin 15 september :) så moro at det er andre som har akkurat samme dag :)

Skrevet

hær ær e till!!! skulle varit hos jordmor i måndags...men då va hon sjuk... så i morgon fredag ska jag tillbaka...hoppas allt ær bra....andre man før mig!!!

Skrevet

Hei, jeg har også ermin 15. september :) ( men det virker så lenge til :) hehe

Skrevet

15. sept. her også ;) har en gutt på 7 fra før.

Skrevet

Hei!! Jeg har også termin 15 September. Dette blir min lille attpåklatt, da jeg har to store barn fra før.:)

Skrevet

Jeg har også termin 15 september med andremann:-) , men blir jo ofte flytta litt på under ultralyden så, så vi får se:-D

• 2 måneder senere...
Skrevet

termin 15 sept. någon från sandefjord? eller någon som ska föda i tönsberg?

Skrevet

har termin 15 september, :) utrolig at det er så mange med termin da......:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...