Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset i morges pga riene kom regelmessig hvert fjerde min og jeg hadde fått 2 cm åpning.. Dro hjem for de mente det var helt i starten og at de ikke var intense nok,så det kunne ta mange timer.. og pokker,det har det jammen meg gjort.. Bare lurer på om det er andre som har åpnet seg og er klare,men det tar tid.. eventuelt hvor lang tid har det tatt før det har satt skikkelig i gang.. Riene har dabbet av utover dagen etter noen timer søvn og er ikke regelmessige mere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

venninnen min begynte på samme vis og brukte 5 dager og mange turer frem og tilbake til sykehus...det syntes jeg jo var vell lenge... skal se det skjer noe hos deg snart! bare sov sov sov mens du kan!!

Skrevet

kjedelig.. er ikke så lett å sove når man er så spent på det som kommer ;) Bare venter og venter. Tusen takk for svar. :)

Skrevet

Har hatt 2 cm med åpning i 2 dager nå. Så det kan ta sin tid. Ingen tegn til fødsel her i allefall, hadde termin 1. Januar. Kjipt å vente sånn :-(

Gjest janbaby FØDEKLAR :)
Skrevet

Hei.

For 3 dager siden begynte riene for fullt.. Dro på sykehuset, å der sa de 2 cm åpning å mjuk å klar. Så dette kom ikke til å ta lang tid(iløpet av dagen/natta trodde de da) men sitter no her enda, rier no og da.. vet ikke om jeg har mer åpning, har ikke vert på sykehuset etter den første gangen..

Slimproppen gikk i gårkveld, men ingen forandring..

Så sitter no her da å VENTER å VENTER.....

Noen forandring til deg da??

Skrevet

Hei. Når jeg gikk gravid med nr.1 så begynte jeg med rier på kvelden, dro til sykehuset og da var det 1cm åpning og ble sendt hjem. Gikk med rier resten av kvelden, hele natta,hele neste formiddag og dro inn til sykehuset igjen på ettermiddagen og da hadde jeg 3cm åpning. Var ikke blitt oe vondere heller.... så det kan ta tid gitt... er nok lenge igjen

Skrevet

jeg har hatt 2 cm åpning siden 22. desember.... har 14 dager til termin

Skrevet

jeg hadde 2 cm åpning den 27 desember da jeg var på kontroll hos jordmor.hun mente jeg fikk i løpet av den helga eller på nyttår,men nå er jeg 6 dager over

Skrevet

Pokker så kjedelig da!!! Jeg var på kontroll i dag hos min faste jm og hun sa jeg hadde 4 cm åpning ca. Hun tøyde og bøyde inni der,noe som var pokker så vondt da. Hun mente at det kunne hjelpe. Også nevnte hun noe om spent vann blære (?) noe jeg ikke skjønte noe av,men glemte å spørre om.. Det tar tid og jeg har ikke merket noe forandring her,selv om det har åpnet seg mere.. Har prøvd en haug med kjærring råd også.. Untatt lakser olje,det vil jeg ikke utsette meg for..

Skrevet

Spent vannblære,vil si at det er like før vannet går! :) Masse lykke til!

Skrevet

Åh.. tuller du eller??? Jeg holder jo på å dø av kjedsomhet og spenning her på en gang.. Eier jo ikke tålmodighet til å gå å vente sånn.. Er du helt sikker??

Skrevet

Om du har 4 cm åpning og spent vannblære er det nok ikke så lenge å vente for deg. Spent vannblære betyr at den står og presser på åpningen og det er mulig det går snart.

Skrevet

Tusen takk for svar!! Håper du har rett. :)

Skrevet

Spent vannblære betyr at vannet går snart ja ;-) går det bra eller? vannet gått? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...