Smurfe-mamma Skrevet 3. januar 2008 #1 Del Skrevet 3. januar 2008 VI har meldt oss på,men er så i tvil om vi skal. kurset begynner på tirsdga,er nødt å bestemme oss i morra! man hører anbefalinger om å bli med av noen, og andre sier de hadde greid seg uten. meg og sambo er begge sykepleiere,har en del grunnleggende kunnskap og har lest alt vi har kommet over. men man treffer jo andre i samme situasjon, og er jo førstegangsfødende, så kommer vel til å lære! men er redde for at det skal bli kunstig med pusteøvelser og skuespill.... Noen her som skal/ikke skal, evt hvorfor??? setter pris på tilbakemeldinger:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei, jeg er også sykepleier og har jobbet 4 år på nyfødt intensiv. (Jeg har dermed også vært med på mange fødsler). Mannen min og jeg tenker fortsatt og gå på svangerskapskurs. Jeg er førstegangsfødende, og tenker at det er en strålende mulighet til å treffe andre i samme situasjon! Jeg har mange venninner som har vært på kurs tidligere, men aldri hørt om skuespill og lignende:) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfe-mamma Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 4. januar 2008 ja dette er jo noe helt nytt. som du sier,man treffer jo folk i samme situasjon. er jo verdt forsøket hvertfall:) tuden takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #4 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei. Har også bakgrunnskunnskap innen helse, men skal helt klart på svangerskapskurs. Ikke minst for at samboeren min skal få stilt de spørsmålene han måtte ha direkte til de som holder det. Greit at ikke all informasjon går via meg. Dukker sikkert opp flere spørsmål hos meg og etter et sånt kurs, ikke alt man kan lese seg til. Skulle i utgangspunktet til lokal jordmor på kurs, men nå lurer jeg på om vi skal melde oss på et på fødestedet slik at vi får omvisning der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #5 Del Skrevet 4. januar 2008 jeg og sambo har meldt oss på , men har har reist til utlandet for å jobbe nå, så jeg ha ikke lyst å dra alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m&m_82 Skrevet 4. januar 2008 #6 Del Skrevet 4. januar 2008 Vi er også sykepleiere begge to. Han har i tillegg jobbet i ambulanse i mange år og tatt imot flere barn. Vi har meldt oss på på Riksen der jeg skal føde. Vet ikke helt hvilke forventninger jeg har i forhold til lærigsutbytte, men syns allikevel det er greit å ha vært med på det siden jeg er førstegangsfødende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå