Gå til innhold

tre tette! (nicket)


Hønemor&guttaboys

Anbefalte innlegg

oæ.. er du meg eller? :P

Du har ikke profil, så jeg får ikke sendt deg pm..

Men, ja, jeg har jo også 16 mnd mellom barna mine! og er gravid med tredje nå nettopp. Det er du også, sant? Gammel er du da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, er nok ikke helt deg, har to gulljenter jeg :-) Satser på en gutt denne gangen, er 11+0 idag. Hvor langt er du da? Og hvor gamle er dine to?

Jeg er forresten 29.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, vet du, da er det ei som har samme nick som deg, når jeg tenker meg om skrev hun visst med tall, sånn: 3 tette. Hun var inne på terminklubben for sept, og skrev at hun hadde to gutter, og så trodde jeg at det var deg, også :)

 

Men da var vi ikke helt identiske likevel da :) Eldste her var 2 år sist sommer, og mini 1 år i november. Jeg er ikke kommet så langt at jeg har tatt test enda, men tror hvertfall jeg er 5 uker på vei. Mye tyder på det ;) At jeg er gravid igjen, altså. Hvor gamle er jentene dine da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste er 3 og yngste blir 2 i januar. Blir tydligvis lett gravid du også :-) Lykke til med testen :-) Skal på tidlig UL imorgen jeg, blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får vel tusle i vei og kjøpe meg en test. Litt smånervøs for at jeg feks støter på svigermor på apoteket, hehe :)

-Javisst, jeg er vel litt i overkant fruktbar spør du mannen min! :P Det blir spennende med nytt svangerskap og ny baby, men antagelig veldig kjekt også da :) Lykke til på UL! Hvorfor skal du på tidlig, forresten..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mannen min kjøpte test siste gangen sa hun på apoteket "du kødder nå?" Hehe, er fra et lite sted...

Mannen min syntes nok også jeg er litt vel fruktbar, hadde gledet seg til noen mnd med prøving han, isteden ble jeg kvalm og ikke til å røre fra dag en...

Skal på UL fordi første jenta vår hadde en liten misdannelse (huff høres ille ut) da hun ble født, men hun er frisk nå altså. Blir bare litt ekstra nervøs etterpå :-)

 

Møter du svigermor får du finne på noe annet lurt å kjøpe til hun har gått, f.eks A-krem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...