Gå til innhold

Hvor er den påståtte kåtheten og de store puppene????


NormaJean

Anbefalte innlegg

flere venninner har jo fortalt meg om økt sexlyst og større pupper.....

her sitter jeg med like små pupper som før og NULL sexlyst. kan trygt si gubben er skuffet, hehe

 

om ikke annet så føler jeg meg utilpass, rar i magen og dårlig appetitt.

jeg har blitt lurt.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har vel fått litt større puper..men sexlyst har jeg ikke..nå er mannen på sjøen og blir vekke 3 uker til..så gjenstår å se om det tar seg opp til han kommer hehe

 

Jeg har også dårlig apetitt og er ikke kvalm engang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått større pupper - uten tvil. Sexlysten er det litt værre med - er alt for kvalm til å ha noen økt sexlyst foreløpig i alle fall :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at det skal komme rundt midten av svangerskapet, så er vel bare å smøre seg med tålmodighet og vente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige når det gjelder økt sexlyst og større pupper.. Noen får det raskt, andre etter hvert..=)

 

Sist gikk jeg opp to str.. Sexlysten var ok. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hopper over til 2. tri på mandag, og etter å ha vært veldig slapp og trøtt de første ukene, kan jeg med trygghet si at jeg har blitt utdelt min dose pupper og sexlyst.

Nå har jeg bekkenløsning, men når man er så utrolig kåt, er bekkenet behjelpelig med å være smertefritt en liten periode hver dag! =)

Sexlysten kommer; bare vær glad den ikke er der samtidig som kvalmen; da blir man lett frustrert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er vanlig ja, og jeg har sexlyst sammen med kvalmen...og det er ikke enkelt...jeg var ikke slik med forrige...mannen er jo helt gal også....men jeg tør liksom ikke ha for my sex...det er jo fortsatt tidlig i svangerskapet mitt, kune 8 uker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

store pupper her ja. men ikke kåt, overhode. Og jeg som var super nymfo før jeg ble gravid... hehehe merkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexlysten kommer vanligvis tilbake i 2-og 3 trimester.. få har sexlyst de 12 første ukene, da man ofte er uvel, slapp og nervøs i starten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått større pupper,men de vokser ikke fullt så mye nå lenger...de første tre mnd slet jeg med kvalme,men hadde sexlyst så det holdt fordet,bare så dritt at jeg ikke fikk gjort særlig med det....nå er jeg i 25.uke og har bare enda mer sexlyst,meeeen har fått kjønnsvorter og det gjør vondt og blør under samleie....hurra sier bare jeg!!!!men bare smør deg med tålmodighet,det kommer når kroppen din er klar....for all del ikke tenk på det hele tiden,da blir det bare stress....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! :) Det var et godt spørsmål. :P Jeg krysser fingrene for at begge deler kommer i 2. trimester sammen med massevis av energi! :D :D :D xxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...