Gå til innhold

skal de ikke selge tfk joggster twist på babyjungle lenger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei de skal vist ikke det. Produsenten av vogna vil ikke at babyjungle skal levere til andre land, for da taper de penger på det ettersom at folk da ikke bestiller fra leverandørene i sitt eget land, til de priser som finnes der. Babyjungel vil ikke godta dette, og da stopper tfk-produsenten alle leveringer til de. ¨

Er hvertfall hva jeg har hørt:)

• 4 uker senere...

Annonse

Etter hva jeg har forstått så fikk de beskjed av hovedleverandøren av TFK i Tyskland om at de måtte slutte å selge til Norge og Sveits pga at de var så billige i pris. Dette har Babyjungle sagt nei til, for de mener at det skal være likt for alle land og ikke bare noen. Derfor har hovedleverandøren gitt beskjed om at de ikke vil fortsette å levere TFK til Babyjungle. Du kan lese om dette i denne linken:

http://www.babyjungle.nl/english-tfk.htm

Etter det jeg skjønner gjelder dette ikke bare babyjungle, men alle utenlandske nettbutikker. Dette pga misfornøyde norske forhandlere som nok syntes det var umulig å selge særlig tfk i norge med slik konkurranse:P Pingler.. Hehe. Nei så jeg tror at det om en viss tid snart blir umulig å bestille tfk fra noen nettbutikker i utlandet.. Det spesielle med babyjungle er vel at de da slutter å selge tfk sine varer i protest, de lar heller være å selge tfk i det hele tatt enn å selge til alle land utenom Norge og Sveits, "because we believe in a free market" eller noe sånt.. Jeg rakk akkurat å snappe til meg ei svart joggster III og er svært glad for dette! Selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for å vente til neste unge med å kjøpe en såpass dyr vogn.. :P Men men, nå slipper jeg å kjøpe til norske priser:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...