mammamia<3 Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 får en "utdelt" keisersnittdatoen?????? Vet det tas 10-14 dager før termindato, men får en greie på datoen to, tre, fire måneder før snittet skal gjøres??
Hildemor fra vest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Venter på brev fra føden og har nå 5 uker igjen..Datoen på selve snittet er avhengig av hvilke grunn eller komplikasjon som er årsaken til KS.. Jeg er like spent på posten hver dag for tiden ;-)
Hildemor fra vest Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Ok da blir det spennende for deg og..Har du vært til samtale på sykehuset?
februarbarn2008 Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Hei. skal ha planlagt keisersnitt den 8 februar, dette pga komplikasjoner forrige fødsel som endte opp med hastekeisersnitt. Ble lovet keisersnitt av jordmor siden ultralyd i uke 18, var å snakket med legen den 11 desember og fikk brev i postkassa med dato to dager etter samtalen med legen. Så dette varierer nok litt. Er i hvertfall glad for at jeg fikk dato såpass tidlig, med tanke på at ting kan jo starte før. Ønsker deg lykke til:)
Hildemor fra vest Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Ok..Så spennende da..Jeg venter som sagt spent på brev i posten.. Sitter nå med tette kynnere ca 15 min mellom så håper det ikke blir så lenge til men klart det beste for barnet er å være i mammas trygge hule lengst mulig..Lykke til til deg og ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Jeg skal ha keisersnitt neste uke og vet fortsatt ikke datoen.. Begynner å bli ganske stressa her, vil jo gjerne ha en dato.
februarbarn2008 Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Hei igjen. Hvilken dato har du termin da? Få håpe at du hører noe fra sykehuset snart. Du kan jo ringe også å mase litt på dem også. Siden du har så tette kynnere så hadde det jo vært greit å ha en dato snart ihverfall. Legen jeg snakket med sa at jeg kunne ringe sykehuset å spørre dem ang dato hvis jeg syntes at det tok lang tid før jeg fikk brevet. Men jeg slapp jo å tenke på det i det hele tatt siden brevet kom så kjapt:) Jeg har egentlig ul termin den 17 februar, men utifra mensen å regne så har jeg termin 27 januar, så det er jo ganske stor forskjell da. Så jeg får bare vente å se hvor lenge han bestemmer seg for å bli derinne:)
Hildemor fra vest Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Hvordan vet du at du skal ha det neste uke hvis du ikke har fått datoen? ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Det er svaret jeg har fått på Riksen, jeg må vente på dato da det er ganske hektisk.
Hildemor fra vest Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Ok..Såpass ja.. Minner om Haukeland det der..Litt sånn fabrikk aktig..Skal på et mindre sykehus denne gangen men sikkert hektisk nok der og .. Lykke til;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå