Gå til innhold

Hvor lang tid før....

Anbefalte innlegg

Skrevet

får en "utdelt" keisersnittdatoen?????? Vet det tas 10-14 dager før termindato, men får en greie på datoen to, tre, fire måneder før snittet skal gjøres??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter på brev fra føden og har nå 5 uker igjen..Datoen på selve snittet er avhengig av hvilke grunn eller komplikasjon som er årsaken til KS.. Jeg er like spent på posten hver dag for tiden ;-)

Skrevet

Ok da blir det spennende for deg og..Har du vært til samtale på sykehuset?

Skrevet

Hei. skal ha planlagt keisersnitt den 8 februar, dette pga komplikasjoner forrige fødsel som endte opp med hastekeisersnitt.

Ble lovet keisersnitt av jordmor siden ultralyd i uke 18, var å snakket med legen den 11 desember og fikk brev i postkassa med dato to dager etter samtalen med legen.

Så dette varierer nok litt. Er i hvertfall glad for at jeg fikk dato såpass tidlig, med tanke på at ting kan jo starte før.

Ønsker deg lykke til:)

Skrevet

Ok..Så spennende da..Jeg venter som sagt spent på brev i posten.. Sitter nå med tette kynnere ca 15 min mellom så håper det ikke blir så lenge til men klart det beste for barnet er å være i mammas trygge hule lengst mulig..Lykke til til deg og ;-)

Skrevet

Jeg skal ha keisersnitt neste uke og vet fortsatt ikke datoen..

Begynner å bli ganske stressa her, vil jo gjerne ha en dato.

Skrevet

Hei igjen. Hvilken dato har du termin da? Få håpe at du hører noe fra sykehuset snart. Du kan jo ringe også å mase litt på dem også. Siden du har så tette kynnere så hadde det jo vært greit å ha en dato snart ihverfall.

Legen jeg snakket med sa at jeg kunne ringe sykehuset å spørre dem ang dato hvis jeg syntes at det tok lang tid før jeg fikk brevet. Men jeg slapp jo å tenke på det i det hele tatt siden brevet kom så kjapt:)

Jeg har egentlig ul termin den 17 februar, men utifra mensen å regne så har jeg termin 27 januar, så det er jo ganske stor forskjell da.

Så jeg får bare vente å se hvor lenge han bestemmer seg for å bli derinne:)

Skrevet

Hei igjen har termin 8 feb;-)

Skrevet

Hvordan vet du at du skal ha det neste uke hvis du ikke har fått datoen? ;-)

Skrevet

Det er svaret jeg har fått på Riksen, jeg må vente på dato da det er ganske hektisk.

Skrevet

Ok..Såpass ja.. Minner om Haukeland det der..Litt sånn fabrikk aktig..Skal på et mindre sykehus denne gangen men sikkert hektisk nok der og .. Lykke til;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...