Gå til innhold

April: Kommer ikke den røde dame ca 14 dager etter el?

Anbefalte innlegg

Er her det er mest aktivitet på klubbene, så jeg skriver her.

Låner et nick av venninnen min siden jeg selv ikke har internett hjemme.

Men saken er at jeg hadde el i slutten av november (tror jeg)

Positiv el test.

Men saken er at jeg trodde jeg var gravid for jeg fikk en uke med spreng kvalme, klarte ikke lukt av mat, parfyme o.l.

Skikkelig venter på mens smerter og stikkinger oppi skjeden og der hvor livmoren ligger, opphovnede pupper..

Så for 2 dager siden fant jeg ut at jeg skulle kjøpe test, men da forsvant alle symptomene. Føler meg ikke gravid i det hele tatt og skulle vært en 7 uker på vei nå.. det ville jeg jo merket mer..

Men kommer ikke den røde dame etter 14 dager a?

Har jo ganske uregelmessige sykluser, så kan jo være derfor at det kanskje ikke var el, men feil på testen..

Sitter enda her og venter..

Kan noen om slikt her inne?

Fortsetter under...

Eggløsningstester kan slå ut selv om man ikke får eggløsning, altså. Kroppen gjør seg klar til å slippe egget, men når det "kommer til stykket" så er det ikke sikkert at egget slippes, og el blir da forsinket, dermed "forskyves" hele syklusen (litt eller mye alt ettersom, men leser jo stadig om flere som prøver som har ustabile sykluser og har opptil 50-60 dagers sykluser). Det eneste som noenlunde sikkert konstaterer at eggløsningen HAR vært er regelmessig basaltempmålinger. Etter eggløsningen skal tempen stige med 0,2-0,5 grader (kan lese mer på www.pernille.info under basaltemp). Nå er jo det forsåvidt litt sent å sjekke :o), men syns det høres ut som om ustabile sykluser kan spille deg et puss nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...