Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Til dere som bruker hipp mme... NYTT 20:31 3.01.2008 Skal man gå over på hipp to når barnet er over 4mnd??er litt usikker på dette pga har lest på flaskeposten.org at man ikke skal gå over...ikke rart en blir forvirret;) Anonym
Solskinnsjenta Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hipp 2 er IKKE erstatning, men tillegg. Hipp 2 kan gies som tillegg til de som ammer hvis man har lite melk, men trenger man erstatning skal man bruke Hipp 1 hele mme perioden. Lurte fælt på dette selv, men var en her inne(?) som tok kontakt direkte med Hipp-produsenten/distributøren og fikk svar. Mine er snart 6 mnd og vi bruker bare Hipp 1 Håper det klargjorde litt.
Matja Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Dette lurte jeg meg grønn på da min lille ble 4 mnd. Jeg skjønte ingenting! Det det betyr er at du trenger ikke å bytte, for Hipp1 er fullverdig som mme så lenge du gir KUN mme. Men når babyen får annen mat i tillegg, altså mer enn smaksprøver, så kan du bytte. Hipp2 er nemlig ikke fullverdig som mme, du må gi noe annet i tillegg. Jeg byttet derfor ikke før snuppa var rundt 5 mnd, for da fikk hun grøt til frokost, frukt til lunsj, middagsglass til middag og velling til kvelds. Nå bruker jeg det litt hipps om haps, alt ettersom hva de har i butikken Skjønte du mer nå??
BabyV Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Gjelder ikke dette nan også? 2'er er tillegg til vanlig føde, mens 1'ern er fullverdig?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Dette skjønte ikke jeg helt tydeligvis...såvidt jeg har forstått så er en og to akkurat det samme, sett bort i fra at to inneholder mere jern. det vil jo da si at det er riktig at man skal begynne med nr to ved fire mnd alder, da de trenger mere jern da??? stemmer ikke dette???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå