Kose-KU Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 ?? Skal ut å handle i morgen for nå har det kommet litt snø Vil ikke ha en sånn sort snowracer da. Blir så gøy å ake med datteren min på 13 mnd for første gang
En_av_hver Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Sportsbutikker........;-) Stiga snowracer har plass til to.......med litt velvilje he, he.
tre små... Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 tenkte å foreslå en slik snowracer... hvorfor ikke en sånn da? vi har kjøpt det og gleder meg til å prøve den.. god plass til to og virker bra:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 riktige leker tror jeg har en litt lang en som det er plass til to på...
Kose-KU Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2008 Vil helst ha en kjelke i tre. Synes de er så fine. Takk for tips
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 den er i tre den fra riktige leker.. formet mer som en snowracer av det gamle slaget...
En_av_hver Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Intersport (Buskerud storsenter) har en sånn kjelke i tre. Kjempefin. Tror det koster 1999,-. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå