Gå til innhold

Angående teutonia barnevogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen som har erfaring med denne vogna?? Har litt lyst på ei ny vogn til jenta mi som er 17 mnd. Har en simo sportsvogn, men vet ikke så mye om teutonia er den god??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen så vet??

Skrevet

Kommer ann på hva slags teutonia da. Jeg personlig synes sittedelen på vognen er kort og trang ved voksi nedi.. Er vel stort sett de samme sittedelene på de fleste vognene tror jeg affal.. iallefall de som kan tas av.

Skrevet

Vi har teutonia prestige duo og er kjempe fornøyd med den. Men nå vet jeg ikke hvilken du mener da, i og med at min vogn er en bagvogn som jeg nå har skiftet ut bagen med sportsdelen

Skrevet

Det e den så dår e tri jul på

Skrevet

Vi har teutonia spirit s3 og kan ikke skryte av at jeg er fornøyd med understellet heller. Den har flate plasthjul som er så elendig på snø, om barnet sitter mot deg og lener seg fram og du har stelleveske som det er litt i på styret tipper vogna. Det har skjedd flere ganger her. Skummelt. Den er veldig god å trille på sommeren da men..

Skrevet

Har teutonia S6 Spirit til jenta vår.

Jeg vil ikke anbefale den til barn som er lange i hvertfall.

Hun er nå 1 år og 9 mnd og har egentlig vokst ut av vogna.

Når vi kjøpte den var vi veldig grønne på barnevogner og butikkdama sa at bagen kunne vi bruke til babyen var rundt året (softbag), jeg tvilte litt for bagen er liten. Da hun va 6 mnd var i hvertfall bagen alt for kort.

Sittedelen skulle vare til barnet var i hvertfall 3 år...

Sittedelen er også liten nå, men det største problemet er at fotene hennes er lengre en fotbrettet.

Vi bruker bare vogna av og til nå og skal heller kjøpe en ny av et annet merke.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd, iallefall frem til ungen er 1 år.. hadde 2,5 åringen i den i går fordi han var syk og skulle sove på tur, da var det litt trangt ja...

Skrevet

Vi har teutonia fun og er kjempe fornøyde:-) Den har 2 små svingbare forhjul, de kan låses og derfor er vognen god å trille i all slags terreng. Sittedelen kan brukes begge veier. Den blir liten når den slås sammen. Jeg har tatt av bøylen på vogna så det er god plass til pose oppi. Har lammy xl og jenta er snart 2 år. God plass! Eneste minuset er at handlekurven under kunne vært større;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...