Gå til innhold

munn herpes?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trenger råd. er usikker på om jeg kan bruke noe lindrende nå da jeg er gravid. Har en tube med antix krem, og en tube med Zovirax krem. Har ikke embalasjen, så jeg vet ikke om jeg kan bruke noen av dem. er det noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat hatt neseherpes. Turde ikke bruke noe denne gangen. De er ganske sterke de salvene mot herpes nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antix står det i brosjyren at en bør ta kontakt med lege først. jeg kjøpte den, men ble så usikker at jeg turde ikke bruke den likevel. husker ikke hva jeg brukte istedet, men det var en lilla tube iallefall mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som at Zovirax krem er forholdsvis trygg, men jeg ville snakket med lege for å være sikker uansett.

Håper det gir seg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også vært plaget med munn herpes nå i svangerskapet og jeg fikk beskjed av legen at jeg ikke skulle bruke noe lindring da det kan være fare for skade på fosteret. du må nok bare være tålmodig og håpe at det ikke varer så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

smør på vanlig hvit tannkrem! bør helst gjøres med en gang utbruddet kommer, men hjelper uansett litt. har en datter på 3 med munnherpes stakkar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...