Gå til innhold

"Mine første år" tilpasset tvillinger???

I@V

Anbefalte innlegg

Hei...

Syns det er veldig kjekt å skrive inn i ei bok dei mest minnerike tingene både før og etter at barna er født. Fann ei bok eg likte veldig godt til nr.1, men sliter litt nå. Det er jo litt annerledes nå når det er to, og lurer på om det er fleire enn meg som syns det hadde vore kjekt med ei bok som var meir tilpassa tvillingar.... Veit noken om dette finnes? har funne det på nettet i fra USA og slikt, men hadde vore kjekt med ei som var litt meir tilpassa norske forhold. Tenker på å ha ei bok til kvar av dei slik at dei seinare vil få ei kvar, men skulle ønske at bøkene er mer tilpasset at de faktisk er to i magen, to som blir født samtidig og to som deler en god del den første tiden.... De bøkene eg har funnet i USA er to helt like bøker der del en av bøkene er om tvillingene i lag... Der fyller man feks inn at eg (feks tvilling 1) veide 3000 g og var 48 cm lang, min tvilling var 3200 g og 49 cm lang når VI vart fødd.... Litt om forskjellene mellom dei og om likhetene.... Dette er noke eg syns kan vere kjekt for dei seinare, at dei veit litt om ikkje bare seg sjøl ved fødsel, men også tvillingen. Del to av bøkene var om den enkelte og meir slik som dei "vanlige" bøkene er..... Syns desse virka veldig kjekke og syns dei skulle hatt slike på norsk.... Kan vere det at eg er litt vanskelig, men eg syns det blir rart å skrive om bare en når dei er to, blir fort masse endringa og rot i boka dersom man bruker ei slik "vanlig"....

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...