HEMMELIG!!! Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Har vært å fått en demonstrasjon av vognen, og vi liker den kjempegodt. Bor i byen, så for oss passer den perfekt. Men er en ting jeg lurer veldig på... Hva gjør man på vinteren når man bruker sports delen? For hvis man skal ha babyen mot seg har den jo "pinnen" mellom benene, og da er det jo ingen dunposer som passer... Den vognposen man kan kjøpe til er jo ikke så varm... Vet ikke om dette ble så lett å forstå, men håper!!!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Det finnes to typer poser til sportsdelen, en i fleece og en tykk vinterpose. Vinterposen er go og varm, og glidelåsene går langt opp slik at det er tett og lunt opp mot ansiktet og halsen til barnet. (men jeg vil si at jeg ikke liker så godt å trille denne vogna på frossen sørpe og snøklumper, men ellers er det en super vogn).
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Vi har denne og vi elsker den! Den tynne posen til sportsdelen selges ikke lenger, eller skal hvertfall ikke være i salg lenger. Men den tykke posen er varm !! altså. Snuppa vår sitter i den med vanlige klær og dress og hun er knall varm. Vi triller ute i opptil -10, og hun har enda aldri vært kald. Posen er tett og god, og vogna er kjempelun.
SuperMoM <3 Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/06/15/503683.html Skal absolutt ikke ha den.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Det der er bare piss... det er kun fordi det er en populær vogn.. hadde det vært en annen vogn som "mange kjendiser" har også, så hadde det blitt blåst opp like mye. At Brio Happy vognene hadde en svikt som innebar at bremsene bare plutselig sluttet å virke, eller at quinny hadde et problem med at forhjulet sviktet i forfjor, det blåses ikke opp. et har skjedd et par vogner liksom, av x antall solgte... det er garantert noe lignende feil med omtrent alle vognene på markedet. Men denne blir blåst opp. Ikke noen vognmerker som det ikke er mer eller mindre en eller annen alvorlig feil på, ikke alle.. men en eller få modeller.. Vi har SX ig hjula har aldri falt av, eller vært løse, og ikek noen av vennene våres heller, som også har den..
HEMMELIG!!! Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 Takk for svar!! Da var kanskje ikke han vi fikk hjelp av på Baby Shop helt oppdatert... Han sa det kun fantes en vognpose til sete, og at den ikke varmer noe særlig...
moden mamma Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Bare for å spørre... siden du så absolutt ikke skal ha vognen.. og spørsmålet her var rettet til de som har vognen.. Hvorfor svarte du? Krangler hører hjemme på "Kranglesiden" Har hatt vognen i 2 år - har aldri hatt behov for andre vogner og alle barn som er på besøk skal prøve den... Triller du ute med den snur både barn og foreldre seg etter den... Hilsen en godt fornøyd Stokke Xplory eier
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 moden mamma,med 2 i magen! Det er sikkertnok fordi den er så stygg=D
Duracella Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Om et hjul har falt av på noen vogner, er nok ingenting å tenke på. Produksjonsfeil kan skje samme hvilket merke du kjøper, og de har garantert sett på saken etterpå! Men jeg lurer på om ikke mange av disse vognene havner på bruktmarkedet ganske fort? Har inntrykk av at folk ofte bytter de ut. Hvertfall er de håpløse på snøføre, men det kommer jo an på hvordan du lever og hvor du bor. personlig syns jeg de er gørstygge, men så flott at vi har forskjellig smak! : )
HEMMELIG!!! Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2008 Hehe... jeg er klar over hvordan den ser ut altså! Har prøvd den, og VET at den ikke er ideell på snø osv, men det kommer nok ikke til å bli noe stort problem her vi bor... Var igrunn bare det med posen jeg lurte på... Derfor jeg lurte på om noen hadde vognen. Synes det virker som de som har den er kjempefornøyde, men de som ike har den er mer skeptiske...
moden mamma Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Det var den posen ja Jeg har hatt vogna i 2 år, sønnen vår ligger ute i den fora fleece-posen. Har ikke hatt noe annen pose til han - hverken da jeg brukte bag'en eller sportsdelen. Den har samme farge som vogna utenpå, og det med ringer/prikker inni...
Randis Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har en voksipose med to ben for bæremeis fra min førstefødte. Ull inni. Kjempegod. Ikke mange butikker som har den men den kan bestilles. Fin vogn, stokke xploryvognen, men mannen min liker den ikke slik at det ble quinny freestyle 3xl på oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå