Gå til innhold

fryseforsøk? noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha fryseforsøk i vanlig syklus i uke 2 eller 3. Jeg lurer på om det er noen dager det ikke er mulig å få satt inn egg (søndager eller lign)? Jeg hører til på sykehuset i haugesund. Hvilken dag skal eggene settes inn? hvor stor sjanse er det for at to egg eller bare ett overlever opptining? noen som vet? hadde blitt glad for hjelp. takk

Fortsetter under...

Skrevet

Hei, Jeg har bare hatt fryseforsøk med medisiner og da får de kontrollert hvilken dag som det passer å sette inn. Nå det gjelder hvor mange egg som overlever kommer ann på kvaliteten, Den dagen jeg skulle sette inn fortalte akupunktøren min at hun hadde hatt tre jenter med to egg fryst ned. For den ene hadde ingen overlevd, for en hadde begge overlevd og for meg overlevde ett. Hun sa også at teknikken på nedfrysing og tining var blitt veldig bra nå;-) lykke til ihvertfall!

Skrevet

I Porsgrunn har de kun innsett av egg onsdag, torsdag og fredag. Jeg skal i ultralyd mandag og hvis alt er ok kan de tine tirsdagen og sette inn onsdagen. De setter ikke inn i helgen heller. Vet ikke om det er det samme på andre sykehus.

Skrevet

Var på fryseforsøk i Tromsø og fikk satt tilbake ett egg 3.des. Det hele ble kontrolert med medisiner. I Tromsø setter de hovedsaklig tilbake befruktede egg i ukedagene. Kan gjøres på lørdag ved spesielle anledninger. Var hos gynekologen min i går, og fikk se et lite hjerte som banket så fint. Etter str regnet han med at jeg var i uke 6+3dager :) Jippi!!! Håper bare det sitter. Aborterte i september, så jeg tør ikke helt å slippe gleden løs.

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...