Prinsen & spiren Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Hei alle unge gravide / prøvere. Tenkte jeg bare skulle ønske alle sammen riktig godt nyttår. Håper året blir fint for alle som venter barn - og alle som forhåpntligvis blir gravide i løpet av året ;D Hvis det er ønskelig selvfølgelig Jeg er selv en prøver i 3pp. Vet det kan ta laaang tid, men håper det selvfølgelig klaffer fort ;-) Hvordan var dette for dere? :-D Jeg blir alltid så skuffa når TR kommer, og får en slik "uff, jeg kan nok ikke bli gravid" følelse. Men, det går over igjen med en gang. Må bare være positiv:D Leser ofte her inne at mange har slitt i mange mange måneder, men plutselig sitter den Håper alle får et lykkelig år
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 hei, er selv prøver i 13 pp nå.. så ting kan ta tid ja :-/ men håpet er der og at d kanskje blir 2008 baby.. :-D
Katharina88*Angelica08 Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Ikke få den følelsen. Jeg tåler ikke P-piller og har derfor ikke det. Men alikevel har jeg ikke blitt gravid før sommern 07:) Så det tok litt tid før jeg blei gravid også, og det var ikke planlakt å bli det heller. Men meg og samboeren blei over lykkelige. nå venter jeg en liten jente i april:)
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 p-pillene går stort sett veldig fort ut av kroppen da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå