Gå til innhold

Litt tidlig å ta bort adventsstakene og stjerne i vinduet vel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fjernet alt annet av jul, men er vel litt tidlig å fjerne det andre, eller?

Skrevet

Neh,synes ikke det...

Skulle gjort det lenge selv :o bare ikke giddi :P

Skrevet

Nei... det er ikke tidlig. De skal vel egentlig vekk først... egentlig på juleaften. De skal stå i adventstiden de... eller...? hmmm....?

Skrevet

Har tatt de bort idag..

Er slutt på jula nå!

Skrevet

Det var faktisk det jeg fjernet først. Så her forsvant det 1 januar :-)

Skrevet

Fjernet alt i dag jeg. Hadde egentlig tenkt å ta det i går, men kom meg ikke så langt. Hva i alle dager er poengetmed juleting i vinduet i januar? ;-)

Skrevet

alt er fjernet. d er slutt på jula.

Skrevet

...Ikke annet enn at det er fint med lys... :)

Skrevet

Jula varer til 20. dag jul, dvs. mandag 14. januar.

Så her blir juletre, julepynt og adventsbelysning stående til jula er over. Men så er vi av de gammeldagse særingene som ikke pynter til jul før på lille julaften, da..... Vil ha jul i jula, vi, og ikke i adventstiden. :-)

Skrevet

Hm, trodde man skulle ta vekk 13 dag jul jeg...

Skrevet

sånn egentlig så skal jo stjerna bort morran på julaften.... å adv staken før nytårsaftn.. det eg lærte på skolen...

men folk har egene tradisjona på det.. her tok vi bort alt 1 nyttårsdag..

Skrevet

hehe.. her er det omvendt - pynter juletre allerede 20. des. Synes jula er koseligst tidlig :-)

Neste år blir det ingen julepynt her hjemme - da feirer vi jul, nyttår og bryllup i Thailand, så da får andre stå for pynten!

Skrevet

hm.. det har jeg aldri hørt før.. at adventstakene skal bort på julaften eller før nyttår.. men men.. mye jeg ikke har hørt før.. =)

Tok det bort i dag jeg

Skrevet

Tok vekk alt på nyttårsften jeg.. ;p

Skrevet

vi fjerner ALT 1. nyttårsdag.. når januar kommer, er jula over for min del...

er også en av de som synes jula er best før jul.. :) begynner pyntingen 1 des, deretter setter vi ut litt etter litt.. men ca 21 des er alt ferdig pyntet.

jula er koseligere før jul synes jeg.

Skrevet

Nei, syns jeg ikke. :) Vi renska ut jula 1. nyttårsdag, himla deilig det. :)

Skrevet

Adventsstaken og adventsstjerna tas bort når advent er over, her i huset. Hører til advent de....

Skrevet

Vi pynter forresten lillejulaften vi også. Men jeg og mannen får litt mark av hele jula etter nyttårsaften. ;) En uke med jul er nok.

Skrevet

hadde jeg orka hadde alt mitt ryki i dag... men orker ikke... og i morgen har jeg ikke tid.. men lørdag har jeg tenkt at mannen skal få ta med ungene ut mens jeg skal rydde og ordne og vaske bort jula ja.. og da blir alt borte altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...