Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var vi på tidlig UL og det var kjempegøy! :) Den lille reka spratt helt vilt der inne!! Sparket og fektet med armene.. :P Den var så aktiv at legen brukte 10 minutter på å "catche" den i en stilling hvor han kunne måle CRL.

I følge CRL er jeg akkurat 11+5 på vei; og det er jo det samme som mens-termin! :D Ganske nøyaktig eggløsning med andre ord.. Hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro : ). Når jeg gikk gravid med sønnen min, tok vi ultralyd når vi var like langt som du er nå, faktisk. Helt utrolig. Var helt hyper inni der...hehe. Tenkte vi skulle ta ultralyd rundt samme tid denne gangen også : )

Skrevet

Heey bubbs! Så moro!! Trodde du hadde lagt prøvinga på hylla for en god stund jeg og så er du kommet såpass langt på vei! (Du kjenner sikkert ikke igjen nicket, jeg endret det fra miss excited) :). Jeg er 7+6 i dag, skal til legen i morgen og håper jeg blir sendt til ul pga diverse greier som har skjedd i det siste. Håper hjertet slåååååår!

Skrevet

Hei :)

Ble litt nervøs i våres ja, men jeg ble overtalt av kjæresten til å begynne prøvinga i sommer. Er jo glad for det. Hehe.. Det er godt å vite at han er så sikker. Det tok noen mnd (jeg pendler litt mellom Ungarn og Norge), men så ble det plutselig baby den mnd vi MINST anet det. Hehe..

Skmmelt og spennende! Følte meg jo så klar, men det blir litt anderledes når det plutselig ikke er noen vei tilbake. *hjelp*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...