Gå til innhold

Biola? greit å drikke det?


Sash

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Biola er bra,og ikke farlig.Men for meg har cultura med pære smak funket bedre:-) Ta et glass på morgenen på tom mage,det gjør susen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står på biolan at det skal være noe av det beste for gravide! :) skal visst forebygge allergi hos fosteret.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drakk et glass Biola hver dag ved forrige graviditet. Hadde ingen problemer med magen. Denne gangen har jeg ikke orket smaken, og hatt mye trøbbel med magen. Så nå har jeg begynt å styrte ned et glass hver dag allikevel, det har hjulpet litt. Det som allikevel har hjulpet mest, synes jeg, har vært å kutte ut matvarer med mye gjær. Spiser heller müsli, havregøt og knekkebrød. Magen er i hvert fall mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står jo på pakken at det er anbefalt med biola for gravide og ammende;) så bare drikk i vei;p jeg drakk det med første og drikker det også nå.en sjelden gang da,men uansett:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biola inneholder melkesyrebakterier som skal være bra for både deg og babyen - og som virker mageregulerenede. Jeg tåler melk dårlig, og tar melkesyrebakterier på andre måter (tabletter/flytende). Sunt for oss begge, og bra for magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...