Charla Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Hvor lenge må jeg vente?????? Har gått 4 uker nå....ingen antydning! Har bare lyst å få det overstått og vite hvor jeg er i syklusen!
lillelykke08 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hei og godt nyttår Legene sier det vanligvis tar 4-6 uker. Jeg fikk mensen i går, men har hatt svak lys blødning nesten hele tiden siden jeg mistet. Men er ganske sikker på at det er mensen som har kommet nå! Håper din og snart er på vei...
Charla Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 HEI! GODT NYTTÅR! Tenkte akkurat på deg idag! Hvordan går det? Jeg har ikke hatt antydning til noe form for blødning etter det sluttet å blø etter SAen.......... Har tatt et par tester men de er så negative som det går an å bli........er så ufattelig lei av å vente og irriterer meg grenseløst over at når de sier 4-6 uker, så må jeg selvsagt være en av de som må vente lengst...... Føler meg veldig nedfor idag, fikk beskjed om at 2 venninner av meg er gravide og begge er like langt som jeg skulle vært nå.........synes det er så blodig urettferdig..... Hittil har det gått mye bedre med meg, men idag fikk jeg meg en knekk! Enn med deg? Hatt en fin jul? Min var helt fantastisk:) Klem fra meg
lillelykke08 Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Skjønner at det er kipt å gå å vente.. Den kommer nok skal du se! Jeg har også hatt en flott jul, det går som regel litt i ett, så man er nesten mer utslitt når det er over, hehe! Men veldig hyggelig! Jeg har også mange venninner og bekjente som alle plutselig er gravide og sluppet nyheten nå de siste ukene.. Er selvfølgelig veldig glad på deres vegne, men det er jo litt sårt også.. Sitter der og tenker at jeg skulle vært lengre enn dem på vei, og at det hadde vært koselig å fått samtidig.. Noen av dem har også sluppet nyheten litt tidlig.. Jeg fikk jo ikke vite om min MA før i uke 11.. Blir litt nervøs for dem, men det går nok bra! Har som sagt fått mensen (tror jeg, blør ganske mye værtfall!), men det er litt annerledes enn før, kanskje mest pga at jeg ikke har hatt noen mensensmerter.. (bank i bordet..) Og jeg har vært veldig plaget med det i alle år! -også etter utskrapningen! Er dere igang og prøver selv om du ikke har fått mensen enda? Hadde ikke jeg fått det nå, så tror jeg vi hadde prøvd likevel.. God helg! Klem
Charla Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2008 HEI IGJEN! Ja, det er fryktelig sårt å høre og se alle graviditetene rundt omkring, for selvom man er veldig glad på andres vegne ligger ønsket om å få det til selv så dypt og det er tungt å innse at det ikke var vår tur enda! Det er jo kjempebra at du har fått mensen tilbake. Nå vet du jo hvor du er i syklusen og kan begynne å planlegge igjen! Ja, vi har begynt å prøve igjen. Det er jo som å skyte i blinde ift det å faktisk bli gravid siden vi ikke aner når eggløsningen er, om jeg i det hele tatt har hatt el etc. men man skal jo heller ikke BARE ha sex for å bli gravid, så prøver å kose meg med det, selvom det er helt umulig for meg å ha sex uten å tenke etterpå om spiren satt denne gangen........ La oss håpe at det at menssmertene er borte er en liten bonus oppi all elendigheten og at de ikke kommer tilbake:) Jeg håper min mens er like rundt hjørnet, slik at jeg kan føle at systemet er "normalt" igjen snart! GOD HELG TIL DEG! Stor klem fra meg:)
Lemonia Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Det er litt over 7 uker siden min SA, men jeg har ikke fått mens ennå. Hadde positiv EL-test rett før jul og hadde derfor ventet mens nå på onsdag, men den kom ikke og jeg har negative graviditetstester. Føler meg litt i ingenmannsland, men har tenkt å se det litt an en stund til, regner med at kroppen er litt i ulage etter SA'en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå