Gå til innhold

Noen i 1 trimester fra Drammen her???

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg kunne godt tenkt meg og fått til et treff... men må dessverre innrømme at jeg er helt pumpet etter at jeg kommer hjem fra jobb... sovner omtrent i sofaen rett etter middagen.

Men håper det blir bedre etter 11-12 uke... er i uke 8 nå...

Har også tenkt på treff, men ville vente til det var litt "sikrere" før jeg dro på noe... Nå er jeg i uke 11, dvs 10+5, så føler og håper ting går riktig vei nå:-) Hadde vært kos med treff, men som en annen sa her inne, er rimelig skutt etter jobb, sover jo så masse nå hver eneste dag. Er på jobb, kommer hjem og spiser og sovner ganske tidlig på kvelden. Blitt litt bedre siste uka faktisk, men stor forskjell fra tidligere. Har aldri lagt meg før sånn tolv-halv ett selv om jeg skulle på jobb dagen etter. Nå legger jeg meg rundt ti!!! Veldig uvant, føler jeg ikke får gjort noen ting, jo:-)

• 2 uker senere...

mette1!!! Er det du som har vært på noen treff sammen med ønskejenta og den gjengen? Jeg møtte deg på en fest hos ei av jentene for en god stund siden! Hvis det er deg så ønsker jeg deg lykke til med babyen i magen og håper det går bra med deg :o)

Heisann...kjenner ikke til nicket ønskejenta...må nesten ha et navn..he he..har jo vært en del sammen med en venninne og noen hun har møtt herfra da hun gikk gravid,- og var på en fest for en god stund siden hvor jeg møtte noen av venninnene hennes herfra. Høres kjent ut....nå ble jeg nysgjerrig.....

Stina er min venninne.. Festen var hos Anja. Jeg var bare innom litt senere på kvelden og ble der til alle dro. Festen holdt til i Engene, jeg er temmelig sikker på at det er deg, for du har en ganske spesiell historie fra tidligere ikke sant? Ang barn. Vil ikke utdype det noe nærmere jeg men :o) Regner med du skjønner hvor jeg sikter hvis du er rett person ;o)

okey nå tror jeg jeg vet hvem du er...og du vet iallefall hvem jeg er.. he he. Stemmner at jeg var på den festen og hvis jeg ikke husker feil så ble jeg litt sentimental utover kvelden. Hyggelig å treffe på noen "kjente" her inne da. Etter et år med medisiner og uvisshet så har jeg jaggu klart å bli gravid . Hvor langt er du på vei da? hadde vært hyggelig å kommet på et treff da da...ikke så skummelt nå som jeg har møtt noen før....

Annonse

Yey jeg visste det! :o) Gratulerer massemasse! Stemmer nok at du ble litt sentimental ja, men det er faktisk lov. Jeg er 28+3 jeg da! Så jeg begynner å bli stor og god!! Det er treff nå på mandagen på Pigen, kan du ikke komme deg dit da? Ellers blir det nok satt opp en del treff framover. Hadde vært så koselig å treffe deg igjen altså!

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...