Gå til innhold

dette er kanskje et teit spm!

Anbefalte innlegg

er det vanlig at barnefar blir med på første legebesøk??! Etter som jeg har skjønt så virker det ikke som legene gjør så mye annet enn å sjekkee urinprøve og stille noen generelle spm ...er kanskje ikke så mye poeng st vi begge tar fra fra jobb, eller??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136423753-dette-er-kanskje-et-teit-spm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hele første svangerskapet var han med alle ganger faktisk.... Første jordmor-visitt etc... Han syns det var greit å kunne stille spørsmål om hva som vil skje videre osv...Og å høre hjertelyden sammen for første gang var jo priceless :)

Vet ikke om han blir med alle ganger om jeg er så heldig å få det til å klaffe igjen (jada,vet dette er feilt sted for meg,men var her fram til jul med rette...klarer ikke helt å gi slipp på sekundet ..) Nå vet vi jo mer om det hele...Men det får være opp til ham., Jeg syns det er herlig å være oss to om alt.

Barnefar her blir ikke med på første legebesøk her,for det som skjer på første besøk som er vanlig her er at legen tar mange blodprøver(5 beger om jeg ikke husker feil) og underlivsundersøkelse med forskjellige prøver der. så i grunn tror jeg akkuratt den første timen ikke hadde vært så mye mer enn ubehag fra begges side..

Men når samtalene kommer i gang med jordmor og lege,ultralyd og hjerteslag,ja da er selvfølgelig den stolte far til de garder tilstedet og følger med:))

Annonse

min mann vil veldig gjerne være med. Han var ikke med på første, men jeg skal ha en tidlig UL snart og da er det veldig viktig for han å få være med. Det skal vi jobbe hardt for å få til

men tror ikke han skal bli med på skravle timer. Bare timer hvor man hører hjertet og ser babiseh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...