Gjest dagdrømmer Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 ser det anbefales 80x80 cm når man kjøper brettebleier, men jeg finner ikke noe større enn 70x70. Har vært på sparkjøp, obs og jysk. Og sånne snappigreier for å feste bleiene, hvor har de det?
Vertigo Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Nøstebarn og en del andre nettbutikker som selger tøybleier har 80 X 80. 70x70 går greit i starten, og også med en del brettemåter. Men jeg likte 80-bleiene best så snart babyen ble tja... over fire-fem kilo. Hvis du ser på tettinntil.no, har de i alle fall en del tøybleieannonsører. Hukser ikke så mange nettbutikker i farten. Der har de også et tøybleieforum. Du må melde deg inn der, men det er ingen big deal.
Gjest dagdrømmer Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Takk for svar=) Har prøvd å komme inn på tettinntil.no en stund, men det har alltid blitt noe rot med pålogging. Men nå ser det ut til å gå i orden, så en ny verden åpner seg...
Audacious Angel Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 bleieboden.no krusedull.net kenguruloftet.no noen jeg kom på i farta. Det er jo mange gode utenlandske og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå