wennis Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Har lyst til å prøve modningsakupunktur, og ser de tilbyr det der. Noen som kjenner til stedet? Erfaringer? Har hørt mye bra om klinikk fjeld på Majorstua også, men balderklinikken ligger like ved jobben.
CB-BabyBoy Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Jeg snakket med jordmoren som setter modningsakupunktur igår; har bestilt time selv, men ville gjerne snakke med henne pga nåleskrekk. Hun var kjempekoselig og forklarte veldig bra! Så jeg tror det bli gå veldig fint. Har i tillegg gått til osteopat der; hun er en perle av et menneske Det samme kan sies om legen som utfører ul - hun har expertsvar her på bim. Så koselig og tok seg god tid til å forklare alt både til meg og mannen. Så jeg har generellt ene og alene positive erfaringer med Balderklinikken; du blir behandlet med vennlighet og respekt
wennis Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 tusen takk for svar:-) fint å høre om gode erfaringer! Ligger rett borte i gata her, så er jo veldig praktisk.
Phantom´ Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har fått akupunktur der for barnløshet, og ble grevid umiddelbart 2 ganger. Gikk til en jordmor der som heter Kari Normann. Siden resultatet ble bra for mitt vedkommende har jeg selvsagt bare godt å si om stedet :-)
emporium Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 går fast til gynbekologen der, og er superfornøyd både med henne og stedet har tidligere gått til ernæringsfysiolog der for å få styr på spising, og var like fornøyd da liker at det er så mange forksjellige retninger innen både tradisjonell medisin og alternativ medisin der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå