Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok en test rundt den 17 des som var meget tvilsomt positiv, så vi tok en til i forigårs. Den var kjempepostitiv;) Har hatt symptomer ganske lenge allerede, og ja, tiden går fryktelig sakte... Ringte for å få time hos legen, men der fikk jeg beskjed om å ta kontakt når det nærmer seg uke 12. Det er jo såååå lenge til!!!

Godt å høre at flere har testet positivt tidlig :-) Begynte nesten å stusse litt på om jeg har tatt feil av datoer og sånt, men tror ikke det..

Skal til legen i morgen, fikk "vanlig time" for å spørre litt spm og sånn. Har mistet en før, og trener aktivt pilates. Høre om det kan være til skade for fosteret. Vet at det bare er sunt å trene, men kanskje ikke hva som helst.. Spent på hva hun sier, og om hun kommer til å sjekke noe ekstra eller ei..

Ja det kan være greit å være på den sikre siden. Jeg trener en del spinning og løper, men har sluttet å løpe. Tror ikke det er så lurt nå i begynnelsen(?) Har også lyst til å prøve pilates og yoga. Kanskje du kan gi tilbakemelding på hva legen din sier om det? Nå gleder jeg meg bare til det kommer litt mere snø, så vi kan dra på skitur :)

Lykke til i morgen!

Hei!

Kommet deg angårde på ski? :-) Her i sør er det snøkaos, og biler som står fast alle veier. Stressende, men litt vittig også, det skjer jo hvert år!

Gikk fint hos legen. Ble litt irr over at hun var så fersk på området. Kunne ikke så mye om graviditet, men kan trene så mye en vil så lenge en føler seg pigg og ikke noe smerter i forbindelse med trening. Vet i tilegg at etter første trimester er det ikke noe vits i trene rette magemuskler, for de havner i dvale.

Ellers har jeg hatt ei natt med intense syke smerter i underlivet, ved skambeinet. Spurte om dette, men hun visste ikke hva det kunne være.. Spurte min mor (som avslørte meg ganske kjapt) om hun hadde slike smerter, Og det hadde hun. Mente det var livmora som vokser :)

Ha en fin lørdag!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...