storebror og junibaby=) Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Æsj,noen tips mot det? 3 gangen jeg pusser tenna i dag nå.... Ikke spist noe som jeg vet heller. Og ikke tyggis,får så luft i magen av det
WP-TLogPeanut Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Kan jo være så mangt... hull i tennene, eller kanskje det kommer fra halsen eller helt nedi magen?
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 har hørt om noe de selger på apoteket.det heter B12 eller noe,skal visst gi god ånde hele dagen :-))
Guttemamma til tusen :) Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Halsbetennelse lukter skikkelig vondt.. har du det?
Dotten Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Du får også kjøpt noen sugetabletter som heter Zinkoral (bl.a. på apotek). De smaker IKKE vondt Skal hjelpe mot dårlig ånde det også, pluss at du får en ok smak i munnen
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Er det noen som har prøvd SB12, eller vet noen som har? Ville bare vite om den virker. Vet en som plages med sår i munnen som gir dårlig ånde, som hadde blitt veldig glad for å få en annen løsning enn tyggis (passer ikke alltid å sitte å tygge i møter...)
storebror og junibaby=) Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. januar 2008 har ikke noe vondt eller no feber eller noe..... eneste noen ganger det er litt sårt å svelge(3-4 ganger i dag)Såkan jo være noe på gang??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå